敏感乾燥肌之救急事件~ Karcie 肌美精 保濕精華面膜

話說,尋日一心諗住去做左特別TREATMENT, 
換哂衫,瞓哂上床後,美容師一入黎見到我塊面咁,就即刻要彈我鐘~ T.T 

佢話我塊面既皮膚好唔穩定,乾到敏感,仲爆左瘡~
明明早上都無事,可能天氣太乾,加埋OFFICE 整冷氣機,
下午開始敏感痕癢,去到夜晚,更加嚴重~@@
額頭起左粒大敏感瘡,眉心都開始想爆出黎~
2邊面頰泛紅,腮邊仲有唔少粒粒添~


無可奈何之下唯有死死氣回家~
想起了家中有呢個專FOR 敏感肌的MASK,即刻沖涼敷啦~

Karcie 肌美精
保濕精華面膜

呢個係日本熱賣,專為敏感肌同乾燥皮膚設計的面膜


為天然保護屏障功能下降的肌膚補足肌膚的必須成分,打造健康的肌膚

天然保護屏障功能下降 <---- 即係我依家既狀態啦~T.T 


產品係日本製的,所以全日文都唔知講乜

香港代理就加左個中文貼紙係後面,方面大家睇~


話明俾敏感皮膚,成份當然唔可以致敏啦~

除左採用低敏性的植物性保濕,仲經過多項敏感測試

最重要係不含七大有害添加成份



 大大減少致敏源,確保敏感皮膚得到保護。

溫馨提示,敷面膜前記得要洗面, 同埋先用上爽膚水
等D毛孔張開,皮膚濕潤後再敷先會更吸收架
(面膜係精華黎,搽精華前我地都要先搽TONER, 同一道理啦) 



面膜係有凹凸感的,有少少類似廚房紙個種~XD


因為有少少硬度,所以都算挺身,唔會痴埋一PAT~

每一片面膜都含有25ML 的美容液~ 


即係差唔多成枝精華~O.O 
雖然係咁,但面膜紙吸力非常好,可以盡吸住全部精華,無咩留係袋
雖然官方話敷上面有會有機會水滴滴,但SO FAR 我都無喎~ 

來自日本,CUTTING 位都細番,適合較嬌小的我~


無論眼/鼻/嘴既位都差唔多COVER哂咁濟~

官方指引靜敷15分鐘
乾燥肌可以敷20分鐘

我敷完20分鐘後,面膜依然好濕潤唔乾,而且留係面既精華仲有唔少
可以再加以按摩等皮膚再吸引多d精華~

經過左20分鐘的精華滋潤,皮膚紅腫部份已散得七七八八
同埋已經唔再痕癢了
眉心位的初紅已經完全鎮定了
眉尾位個粒勁大瘡都收細了不少
兩邊面頰的泛紅全退了

雖然皮膚狀態不穩,但敷既過程中亦都無任痕癢/刺痛
絕對係適合敏感肌使用的面膜呀~

Kracie 

產品由 公關公司提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】