尋找我的專屬絕配粉底~ innisfree


好耐無出席EVENT 啦~
2018年好的開始
多謝innisfree 邀請出席佢地既粉底銀行


韓國濟洲品牌innisfree剛於月初(2月1日) 於韓國率先推出全新
My Foundation我的專屬絕配粉底
以「粉底銀行」概念提供一對一的個人化粉底配對服務,按照您的保濕度、遮瑕度和色調需求,在「粉底銀行」中逐步尋找出專屬於您的個人粉底組合

而全新My Foundation我的專屬絕配粉底將於3月1 日繼韓國後在香港搶先登場啦

今日我就去到位於銅鑼灣的POP UP STORE, 搶先體驗一下呢個咁貼心的服務

品牌今次邀請了新晉人氣女演員陳漢娜 (Hanna)及知名模特兒梁諾妍 (Inez) 做代言人,
以網絡短片形式分享尋找最適合自己的粉底以及演繹各個清新無睱妝容

牆上都掛上了不少代言人的靚靚照片~

今次既主角

My Foundation我的專屬絕配粉底

整個系列共有50個專屬粉底組合,大家可以根據自己的膚質,對粉底的保濕度、
遮瑕度和色調的要求,揀選最適合您的專屬絕配粉底。


50隻,真係好多呀,究竟點樣落手揀呀?


唔使慌,其實好簡單架咋 
只要3個步驟,就可以為自己揀出適合的粉底~


第一步,保濕度
我地可以先根據自己的皮膚水份及喜好,揀番不同保濕程度的粉底
啞緻度最清爽,亮澤度最保濕~


第二步,遮瑕度
遮瑕度共有五個等級,有1號 2 號的自然遮瑕,3號 4號的高度遮瑕
以及5號的特強遮瑕都有~

越低遮瑕度,粉底的質感會比較薄
當然,,相反就會厚D囉~~ 


第三步,就係揀色調啦
色調共有3種,分為偏白同自然
由 C13 C21的偏白色, 到N21, N22, N23 的自然色

粉底,仲有分樽裝同CUSHION 裝添~

跟住呢個CHAT ,一眼睇哂50個組合啦~
可以根番自己的要求一個個揀,最終就可以揀出自己的心水粉底~


當然,叫得粉底銀行,又點會咁簡單
「粉底銀行」概念其實係提供一對一的個人化粉底配對服務,
經細心的測試及諮詢後,按照您的保濕度、遮瑕度和色調需求,
幫你在「粉底銀行」中逐步尋找出專屬於您的個人粉底組合


當日美容師先幫我量度面部水份
嘩,真係超乾~@@


之後,再根據我個人的喜好及要求,幫我揀出左2-3款的粉底即場試,試到啱為止~
比起在茫茫粉海入面攞番自己既粉底
innisfree 的My Foundation我的專屬絕配粉底真係超級方便又貼心
最重要係,唔使再估估下買錯粉底啦~


粉底,係整個妝既底紙,
如果底紙唔好,成個妝都會大打折扣
平時想搵到支好嘅粉底已經夠難,要搵支同自己絕配嘅粉底更難

依家只要跟innisfree的絕配粉底嘅方程式:
保濕度+遮瑕度+色調

話咁易就搵到"我的專屬絕配粉底"啦~


灣仔利東街分店將於3月1日變身成限定一個月(3月1日至3月31日) 的
Pop-in Store - My Foundation Bank「亞太區香港首站分行」, 
讓大家在「粉底銀行」尋找你命中注定的專屬絕配粉底。

我己經搵到我既絕配粉底啦~ 你呢?



innisfree 

以上活動及產品由innifree提供


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com




留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】