吸走call機肉~ 定位滅脂~ Elyze CoolSculpting冷凍溶脂療程

前排去旅行
陽光海灘真係好靚
諗住影番輯沙龍相啦

但腰個舊肥肉真係好唔爭氣,下下唧左出黎~@@
實在忍無可忍,所以的起心肝去elyze定位修形定位減走Call機肉,
為Shape靚身形行出第1步



減肥有好多種
有D係成身瘦哂(胸都瘦埋),有D係定位性的
對於我呢D唔算太肥,但又局部有幾舊鬼祟肥肉的人
elyze定位修形 的CoolSculpting冷凍溶脂療程就最啱我
因為可以做到定位減特定部位,唔係全身減
前2日收工就去左位於尖沙咀廣東道1號的elyze 搞搞呢舊掛左係身好耐既CALL 機肉
(註:以前D人會將部CALL機放係個腰位,所以呢舊肉又叫CALL機肉 XD)



呢間CENTRE 其實都開左一段日子,我前幾年都黎過做另一個療程
環境依然係咁靚
仲見到無敵既香港夜景添~



一黎到就有姐姐送上熱飲,又有美容師幫我填資料

感覺........ 好似貴賓架~ 

填哂資料,就可以入房換衫啦~
成套由BRA到拖鞋都READY哂~ 好貼心~ 


換完衫,係度等做機啦~



因為,治療師Mandy會幫做Inbody,量度身體的脂肪及肌肉分佈等等
好專業的,唔係坊間個D一黎就即刻躺係度做~



CoolSculpting冷凍溶脂療程 


呢個療程的原理就係利用真空吸吮技術,凝結療程部位脂肪,
令脂肪自然凋亡,再經新陳代謝自然排出體外,1次定位減22%,
效果大約2-3個月內呈現
最啱對一D積聚左脂肪但又好難減的部位,例如手臂bye bye 肉、肚腩同腰、
大腿內外側、連副乳、上背、膝蓋上方及臀部下方贅肉等細微位都減到

只須做1 次就可以定位消除脂肪細胞數量達22%
即係左右腰各做一格的話,
左邊腰 2-3個月後會減左22%脂肪,右邊亦都一樣


技術更獲美國FDA及歐盟28個國家CE認可,
全球亦已進行超過有500萬人次見證療程,
連醫生都信賴,夠哂安全
最要係無須開刀或麻醉,做完即刻就可以回復日常生活架啦~
首先,治療師會幫我畫出要減個舊脂肪



就咁睇,好似都唔太嚴重者~

黎多張,嘩,成舊豬腩肉呀~XD 


最慘係呢D位置真係好難減,就算全身瘦左,胸都瘦埋,都未必會瘦到佢架~ 

再黎多張,呢個部份既豬腩肉竟然有30.5%係脂肪黎~@@


首先,治療師會幫我鋪上一層薄薄的凍膜~以免皮膚凍親


之後用一個好似吸頭的機器吸住我舊豬腩肉, 再圍上呢條有彈性的藍色帶



開始時我都擔心會好痛,不過原來又唔係喎

感覺就係有舊野吸住舊肥肉咁囉~ 

整個過程會吸35分鐘

我就好舒服咁瞓左係度等~


等等下,仲瞓著埋添~XD

吸完後,吸吮個部份會有少少麻痺 (話哂都吸左35分鐘嘛) 
美容師就會幫我按摩鬆番,呢部份反而仲有感覺
因為係正腰位,一路按一路好痕,好似俾人唧咁~
呢2分鐘 比35分鐘仲漫長~XD 



話咁快就做完左個療程啦
不過效果呢,仲要等2-3個月架
因為療程只係將脂肪凝結,要等脂肪慢慢分解,再排出體外
先至會有最佳既效果~

做完療桯後既部份有少少酸軟,痺痺地,會隨著脂肪的分解而消失
好期待最美一刻的來臨呀~

所以話,女人幾時都唔可以懶妳都想同我一樣,飛走多年既肥膏
快啲到以下連結以半價體驗療程啦
*獨家* Gratus醫美平台尊享禮遇

想減走Call機肉,去旅行陽光與海灘時可以著Bikini影靚相,
即上elyze母公司Neoderm既醫美網站Gratus
以半價試做2次Coolsculpting冷凍溶脂療程啦!

例如你想做左右Call機肉,正價需要$13,200,而家只需要$6,600



此優惠只限Gratus平台啊!


以上療程及資料由Elyze提供
如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】