旺中血拼後的歇腳處~ 洛煮意

星期六同女女去完活動,去左旺中行街,順便食埋晚飯回家
就係人來人往的新之城地下,搵到一間好文青的餐廳

洛煮意
 Kayla-ism


因為入座時只有五點,好尷尬的時間
所以餐廳都無咩人,可以靜靜地坐下食下~


旺角地方,寸金尺土
想搵個就腳又坐得舒適既地方都唔係咁易
呢間餐廳就最啱,食完行過隔離街就有VAN回家了 XD

呢度既環境走近期流行的文青路線
隨便一個角落都好好影~ 
下午茶時間人不太多,可以係度影番輯相呃LIKE ~XD 


Menu 都幾大本,食物選擇都幾多~


唔記得講,呢度係食意粉為主的
最震撼的,應該係呢個意粉山,睇個樣都飽左~ 
我同女女應該搞佢唔掂~ @@ 


呢度仲有一個DIY 意粉,即係自己揀意粉同配料~自己砌一個意粉出黎~


不過呢,好似我呢D唔想用腦既人
當然揀番現成算~XD 

意粉價錢由最貴的龍蝦意粉都係百幾蚊
其他普通意粉由七十幾蚊起,幾實惠~


最正的係,叫左主食意粉,仲可以加38蚊或 68蚊轉套餐

我究竟過 38蚊同68蚊的分別就
68蚊可以揀酒飲,同埋多左一球雪糕~ 


是夜叫左2個意粉同轉套餐~ 
因為相機張咭壞左呀~ 食物相得呢張~ T.T 


煙鴨胸洋蒽蕃茄扁意粉
蒜香黑松露蕃茄扁意粉

意粉的話,就有讚有彈
讚既就係份量好多,比一般的CAFE 的多
而意粉的軟硬度控制得好好,好有水準
味道的話我比較鐘意黑松露個個,有黑松露既清香但又唔太濃味
阿女鐘意蕃茄意粉,但我就覺得個汁太過漿同茄膏味重左少少~

至於彈既,就係佢既賣相啦~ 
根本個意粉係好食的,但就俾個賣相破壞哂
係呢個相機先食的年代,真係要認真搞搞佢~




小食叫左扭紋薯條同雞翼
我同女睇個名都以為係扭扭薯條,不過原來係茶記既波浪薯條
不過係新鮮辣熱剛炸起的~ 非常香口

雞翼就普通料,不過佢淋上了泰式辣醬,所以阿女食唔到
如果可以將D醬分開上,唔使整淋隻炸雞翼,又可以加自己加辣就更好。

飲品的話叫左個芒果沙冰同綠茶珍珠奶茶
2者都好有水準呀
同飲品店的飲品有得揮 ,芒果沙冰都幾沙,我就覺得甜左少少,但飲飲下再溶下就差唔多味啦
綠茶珍珠奶茶 <--綠茶味幾清新喎,又唔太甜,珍珠軟硬度都好好,有QQ感之餘又唔會太硬~
呢度既SIGNATURE WINE
點都要試試
淨係個賣相都已夠GIMMICK 啦~
尖底既酒樽配番尖底的酒杯,係咁轉轉轉,都幾得意~


入口既酒精濃度唔太高,但味道幾清甜,唔會藥水味
但佢最勁的就係下面個D啫喱,酒精濃度極高架
是日帶住阿女,唔敢亂黎
自問有酒量既人可以黎試下呀~ 

洛煮意 
Kayla-ism
旺角亞皆老街65號新之城地下G20號舖


文章只屬個人意見,味道因人而異,只供參考

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

Blog Link : The Ztyle *  Beauty Qooza * She.com *  U Beauty *  Beautylife




留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】