升級版令免疫力再升級 ~ULTIMUNE Power Infusing Concentrate 2018


翻查紀錄,原來我由2015年已經開始用
Shiseido 的 ULTIMUNE Power Infusing Concentrate 啦


唔經唔覺,黎到今年第4年啦~

2015年時用完整枝ULTIMUNE Power Infusing Concentrate,個排既皮膚都好多
2017年 ULTIMUNE Power Infusing Concentrate出左 75ml,更大枝更抵用
黎到2018年,ULTIMUNE Power Infusing Concentrate 更推出了升級版



早前,我就到了位於尖沙咀的 Shiseido Beauty Centre
做了一次皮膚免疫力測試結果


之前去開銅鑼灣既CENTRE,今次係第一次黎尖沙咀
地方好大,仲有超多Shiseido的產品可以慢慢睇~


其實今次黎做呢個測試,我都已經打定輸數
最近皮膚敏感,雖然已在改善中,但仍須努力
加上最近阿女考試,我既壓力更大
皮膚的質素真係有幾差得幾差

皮膚免疫力測試會根據以下的幾方面黎測試
水份 / 彈力 / 色素 / 多重防禦力

將部測試機放係眼對下同鼻翼位的中間點


雖然,我都知狀態不太好,但估唔到係差到咁囉~@@ 
水分多重防禦力只得中下,尤其水份,更跌至新低點~
稍有安慰係我彈力指數算良好 (可能同我呢排成日用部彩光美顏儀有關~XD)


黑色素部份就中間啦,有好多黑色素,不過未浮上黎咁解~XD 


美容師仲幫我測埋眼周的防禦力,都係 NO EYE SEE 啦~


成績差到咁,真係枉為美容逹人
回家即刻開呢枝升級版既ULTIMUNE Power Infusing Concentrate黎即用啦~


新升級版最易認係個蓋多左條銀色邊~


唧唧咀由白色改做紅色~


新升級的ULTIMUNE Power Infusing Concentrate 
顏色都係奶白的乳液精華狀
但比舊版更幼滑,感覺更易吸收~

期待我努力一個月後既成果啦~



Shiseido Hong Kong 

是次產品由theZtyle.com/品牌提供
如對療程有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

Blog Link : The Ztyle *  Beauty Qooza * She.com *  U Beauty *  Beautylife





留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】