兒童畫班初體驗~ Learntify

閒時都會同女女去上下興趣班
咩蛋糕班呀,紮染班呀~ 

最近,朋友介紹 係呢個網站好多Workshop 



咩類型都有,真係你諗到同諗唔到既都有

搵下ART ,見到有小朋友既畫班,仲有得去試堂添

我都想同女女去試下,因為小學好多功課都要畫畫


呢間位於荃灣荃豐中心的畫室 
鄰近地鐵站,都幾方便
行近,已經俾佢鋪天蓋地既作品吸引了


見到呢D畫作真係又羡慕又失禮
人地幾歲人仔都畫到咁靚,我自己都畫唔出呀
自己教唔到,都係要俾專業既老師教架啦~XD 


咁多獎,唔知第時我個女有冇份呢 XD 

呢度除左教畫畫,仲有好多手工藝班
呢D咁精緻的壽司, 直頭以假亂真~ 


咩生活題材都可以整到出黎
由菜檔到車仔檔都靈活靈活現~ 


甚至呢D咁懷舊既糕點都整到呀~  
童年回憶即刻返哂黎~XD 


除左古老野,當然仲有小朋友最愛的卡通人物啦~ 


咩公仔,咩造型都有,創意同手藝少一樣都搞唔掂呀~


呢度既課堂係小朋友獨自上堂,小班教學


而老師會根據番小朋友的年紀編成一班,唔會出現太大的分歧
而且仲有幼兒班 俾 2.5-5.5歲既小朋友架~


今日係女女第一堂,老師先問左佢鐘意D咩
女孩子,當然鐘意畫番女孩子, (唔知點解,唔好問我 XD ) 
所以老師就先從小朋友的喜好入手,教佢畫女孩子~ 
投其所好,引發小朋友對畫畫的興趣先


女女話老師好細心咁教導佢每一個部份的構圖
用色方面除左好似平時咁油,仲教左一D特別既技巧
下課後,老師仲會同家長講番小朋友的強弱部份,學左咩技巧,
等家長知多D,回家都可以同小朋友傾番同練習番


一個鐘頭過去,女女既大作已經完成啦~
真係好感動呀~ 做唔到短短一個小時,佢既畫功進步左咁多
背景係用番筆油左再暈開,呢個技巧幾好呀,又靚又易整
第時做功課都用得上呀~ 


個公仔既眼畫得好靚,我問阿女,係咪老師幫你架
佢話唔係喎,係自己畫架~ 
真心覺得好靚呀,我自己都唔識畫~XD


想知多D關於workshop 既課程,可以上呢個網站睇睇架

Learntify Facebook:

藝術風畫院 Trendy Art Center


如對產品及活動有任何疑問,可直接聯絡商家查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

Blog Link : The Ztyle *  Beauty Qooza * She.com *  U Beauty *  Beautylife

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】