提升免疫力,改善肌膚問題~ Shiseido ULTIMUNE Power Infusing Concentrate

流感高峰期,大家都話要打好個底
加強免疫力,咁就可以減低染病的機會

其實皮膚同身體一樣,都會有免疫力

SHISEIDO 就研發出
ULTIMUNE Power Infusing Concentrate 50ml 

紅妍肌活精華

HK$620.000/30ml , HK$860.000/50ml


呢枝係一枝革命性肌膚免疫力提升精華
能強化自我防禦力量,終止各種肌膚問題
即係個底打得好,其他肌膚問題就無煩惱啦~ 


佢亦係全球首支激活肌膚免疫力的再生精華
獨有34項專利配方,當中的ULTIMUNE ComplexTM激活免疫力複合物,
能直接激活主宰肌膚免疫力的朗格罕氏細胞機能,加強後續護膚品功效及吸收力,
有效提升護膚乳液中的水份達3.5倍,重設肌膚免疫力

設計貫徹SHISEIDO 的簡單大方~


而用法,更加係非常簡單~ 
只要早晩潔面後,使用護膚品前使用就可以


精華本身的質感非常輕薄,水潤感很高
擦完後皮膚好快吸收
而且使用過精華後的皮膚馬上變得非常滑溜~ 
亦帶有淡淡的花香味~ 


因為質感好輕盈,唔會對皮膚造成負擔
就算之後再繼續使用其他精華,面霜,防曬,依然無問題~ 


而且佢更有助吸收後繼的護膚品添~ 

咁講有幾好,又真係好難表達到

係用之前同之後,我都去左位於銅鑼灣TIME SQUARE  TOWER 1 17/F 的BEAUTY CENTER 


做一個使用前同使用後的皮膚免疫力測試


測試的範圍就以皮膚的防禦力,黑色素,水份及彈性為主~ 


早前我都講左用完個手信面膜後,塊面敏感中~

所以係8月的使用後測試,我都抱住肥佬的心態架啦~ 


不過估唔到皮膚的防禦力竟然都有提升左喎~  

好老實,我一直都將精華搽面者, 眼周位係無搽到的~ 
所以眼周部份多重防禦力KEEP 住無變又真係幾準喎~ 
( SHISEIDO 有出眼的免疫力的精華架 )


至於水份同彈力,真係有所提升呀~
尤其彈力部份提升的幅度都好大下


彈性對於我呢D中女真係好緊要架
因為彈性真係隨住年紀一日日咁流失
家下可以提升番,真係開心到彈起呀~ 


至於黑色素方面,都係KEEP住不過不失啦~ 
個人感覺,相比起其他方便,精華係美白呢方面似乎無咁強~ 

想解決面部既各位煩惱
不如都好似我咁,由最基本的免疫力提升開始
只要打好個底,想擁有XX肌,XX肌都無問題啦~ 


SHISEIDO
Facebook:https://www.facebook.com/SHISEIDOHK

以上產品由THE ZTYLE 提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com













留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】