大人細路都鐘意既零食 -- 華園




這幾包零食, 不是我的日本手信呀

而是來自華園新推出的產品~


以前, 齋雞粒, 沙嗲牛肉一直都係我到超市的必入ITEMS~

今次呢幾款, 唔知又會唔會成為我的新寵尼~

零食,  我尤其鐘意食香口野~(我諗好多人都係~HAHA)

成個面只有"脆" " 魷魚"睇得明~
不過都估到D啦~HAHA


原來呢隻叫"爆脆魷魚" ($9.2/18克)


除左清楚寫明有咩成份外,仲注明係有致敏既成份。大家食個時要小心啦~

包裝上很清楚地印上了有效日期,絕對唔怕被人改日期啦~


魷魚是小小的一塊,硬身的~
咬上口, 鹹鹹香香
我個女包即刻搶黎食
點知食食下, 原來是辣辣地架~!


原來佢加入左胡椒粉同辣椒粉
雖然是咁, 我個囡飲完水, 又要再食~

真係好食到停唔到口呀~


呢2款睇個樣就估到係魷魚片


原來是「煙燻足片」($12.2/40克)


顧名思義就是有煙煄既意思~


呢款魷魚同之前個款相反, 有少少濕濕地同軟軟地~
同埋, 因為有少少濕氣,會痴埋一舊~


一打開聞到好強勁既煙煄味~
之後就是魷魚既鮮味~

E E UN UN , 好有嚼頭
細細塊,薄薄地,  好易入口。食下食下,又KO 左佢了~

第三樣好似平時都有食開既鱈魚棒
不過今次就更創新~
「燒三文魚鱈魚棒」($9.2/45克)~


除左有平時既鱈魚,仲加入左三文魚鬆~



將鱈魚, 黑芝麻,燒三文魚夾埋一齊,就成為了新既燒三文魚鱈魚棒


見到嗎, 入面一粒粒黑色既芝嘛, 好香口~


而且有層啡啡地色既就是三文魚鬆~


一層層,  好得意
阿囡都好有興趣想分開佢地~~


平時我唔係好食三文魚,因為覺得好腥
但呢款三文魚棒就一D腥味都無~
而且仲好香口。

呢個人,仲即刻搶左黎食添~@@


同阿囡搶下野食,都幾開心架~HAHA


不過, 其實呢款鱈魚棒都有少少辣的~初初食時唔覺, 不過食得多就會FEEL 到~


不過尼個為食鬼, 為左食正野, 連辣都唔怕~HAHA

當然,零食既野, 我都只係俾佢淺嘗下, 因為, 佢仲細嘛~~

以上產品會於6月係惠康發售啦
大家留意住啦~

是次產品及有關資料由品牌提供
想知多D華園既新產品同資訊, 可以瀏覽以下的連結

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com
Blog Link :The Ztyle  Beauty Qooza She.com U Beauty Beautylife Blogspot BE 







留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】