保護眼睛, 雙管齊下~ Swissmiracle

眼睛真係好影響一個人既外觀~

有個朋友比我年輕, 但因為眼部皺紋多
很多人都錯認佢大過我~

又有人好驚訝我的年紀和外貌的不同
因為我好少眼紋~

似乎, 眼紋同年紀是劃上了等號~

唔想被人報大數, 就要好好咁護理眼部皮膚~

眼部皮膚容易衰老,出紋同黑眼圈係因為眼部無咩脂肪, 得層皮~
無乜野係底撐住,好易打摺~
而且因為無脂肪做, 血管淤塞左就一目了然
於是黑眼圈就出現了~

護眼眼部皮膚, 大家都會好獨沽一味就係EYE CREAM 
但如果用埋SERUM 同CREAM 一齊用
功效當然明顯好多啦

Swissmiracle DNA基因活膚系列

DNA基因活膚亮澤眼精華DNA CELLULAR SMART Eye Serum
DNA基因膚亮澤眼DNA CELLULAR SMART Eye Cream


一直以黎,瑞士的抗衰老產品都好馳名~
而這兩款Swissmiracle的eye serum 同eye cream 都係瑞士製造~


瑞士Swissmiracle傳承了瑞士引以為豪的活細胞科技,致力於研究肌膚老化問題,
獨特的抗老精華配方,解決因年齡老化、環境侵害及現代生活壓力造成的肌膚問題。

Swissmiracle DNA基因活膚系列引入肽生物嫩膚因子,
啟動DNA修復基因,激發細胞能量,激活膠原蛋白合成並保護其免受破壞,
已被證實能顯著減少皺紋及增加肌膚彈性,降低自由基的產生,
抵抗外來環境對肌膚侵害而產生之衰老現象,保持肌膚年輕細緻。

DNA基因活膚亮澤眼精華
DNA CELLULAR SMART Eye Serum
15 ml  HKD$420


呢款 Swissmiracle DNA基因活膚眼部精華,
通過促進淋巴排水,幫助淡化色素,減淡黑眼圈,擊退眼袋及浮腫,撫平眼紋。


全封閉式既泵嘴設計
亦係我最鐘意既設計
可以確保入面的產品減少同空氣接觸
干淨,衛生


而且設計亦很細心的留有一線窗, 可以知道內裏亁坤


精華是凝膠狀, 透明的~


推開當然無難度, 而且伸延力超強的~
剛剛的一小小已可推開半隻手背
所以, 其實每次只須搽很少很少就足夠~
15ML 可以用上2個月不止呢~


這張是己搽上GEL SERUM 的照片~
無錯,我拍了數張片, 都看丕到GEL SERUM 的蹤影
因為SREUM 已極速和我眼部肌膚溶合了~

但又不是完全吸收那種~
只係滑滑地已全貼在我的眼部皮膚~


而且, 搽完精華後, 眼部皮膚有收緊的感覺
緊緻感很明顯的

DNA基因活膚亮澤眼
DNA CELLULAR SMART Eye Cream
15 ml  HKD$420



柔滑的亮澤眼霜,有效幫助減淡黑眼圈,淡化色素,均勻暗啞,增
加眼周肌膚彈性並撫平幼紋眼紋


眼霜則以傳統的小樽設計
附上一個小匙~

質地亦是平常的CREAM 狀


本身設計是每次都用小匙去取適量的CREAM



相比起精華,我就不太愛這種設計~
雖然明白CREAM 狀是較難用泵裝設計~
但這款的瓶口又的確有點兒大~
有次我更錯認為面霜呢~

小匙設計我也很少用, 因為用之前和之後都要清理小匙,實在麻煩
我會直接用手指算~XD

搽眼霜嘛, 大家都知要用指腹去按壓

因為之前試過眼頭下面出油脂粒,
請教高人後得出以下方法~

沾了護眼產品後應由眼尾部份開始向前搽~

點解?


看到嗎?
因為落手的第一下一定係最重手~
如果由眼頭開始往往很易將CREAM積聚在眼頭~
久而久之就會形成油脂粒~

咁如果你D油脂粒係生係眼尾既, 就較轉囉~

同埋搽EYE CREAM 時記得搽埋以下既兩個部位呀~

好多人習慣不停咁搽眼底同黑眼圈位而忽略左

就係眼蓋同眼尾位啦~



其實搽眼既同時都圍繞隻眼做按摩, 都可以有效幫助雙眼去水腫, 疏通淋巴,
第二朝起身雙眼都無咁腫架~

經過左2個星期既密密搽,眼部既細紋真係好似減淡左~
當然, 紋還是健在的
要再繼續努力~

黑眼圈方面其實相差不大,可能呢排煲劇所致


最神奇的是搽上了這2款眼部精華及眼霜後,眼妝比之前持久了
而且搽上後上粉亦很好, 沒有出現擦膠碎

最最最好的就是, 搽上2款產品, 都沒有出現新的油脂粒。
自從上次的經驗後, 真的很怕會再出油脂粒
因為出左後真的去不掉呀~><

Swissmiracle 的 DNA基因活膚系列 其實仲有成個家族
由洗面, TONER, CREAM 同MASK 都有架~
有興趣可以留意COLORMIX 的FACEBOOK 

Swissmiracle品牌於Colourmix卡萊美獨家發售
產品查詢熱線:2201 8668


以上產品由COLOURMIX 卡萊美提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com
Blog Link :The Ztyle  Beauty Qooza She.com U Beauty Beautylife Blogspot BE 









留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】