為雙手添上一點夏日色彩~ PINA PARIE


 打扮, 除左面之外,手有時都會想扮下靚~

最近入手左呢2 隻咁可愛既顏色~


    一個係德國專做指甲美容產品好出名既牌子~
亦是好多專業美容師鐘意選用既牌子

今次我就揀左#6 橙色和 #03 既淺啡銀色



每枝12ML, 好輕身, 放係手袋隨時用都得~


全部產品都係德國造做架~


夏天麻,當然要揀一D 鮮艷亮麗的夏日色彩~
今次揀既呢隻橙色係亮粉系列~
顏色是半透明狀, 再加入碎碎的閃粉~


薄薄搽一下,會見到珠光的閃粉


當然, 搽甲油要搽多幾層的~

以下就是搽左唔同層次既色彩~

如果只想要淡淡既閃閃色調,只要搽一層就足夠~
但如果想要SHARE D 既橙色, 就可以搽上3層~


但搽上3層後既甲油依然好薄,唔會出現厚重感


而且, 就算搽3層, 都依然好易搽, 無起紋
就連我呢D手殘既人都好易控制~

另一隻係#03 既銀啡色~

呢隻色比較CYBER FEEL
而且質地比 06 既橙色遮蓋度較高~
搽一層已經有很高的顯色度~


如果好似我呢D手殘既人,又唔係好識畫花,只要橙, 銀啡梅花間住
都已經好好睇~


但如果好叻畫花, 好似我咁, 直接搽在橙色上都無問題
仲可以用黎營造層次感~

而且見到就算搽左橙色後再搽銀啡色都無出現結粒,起紋既情況
依然好平滑~

仲好快干, 揀咩都得啦~



當然, 扮靚既野,我個囡又點會無份~
一路搽一路圍住我係咁轉~

終於,俾佢得償所願~


咁當然啦, 因為呢隻甲油不含甲苯,甲醛,DBP,或樟腦
我都好放心俾我個囡搽~

清洗都好容易~
只要用有洗甲水的棉花蓋住一陣
                                                                                                                     

輕輕一抹,就已經好清潔,唔使特別用力去捽~
方便, 快捷

           

今年夏天,Pina Parie®系列推出了 20 款繽紛活力的顏色,包括亮粉、果凍、珍珠、粉彩色調
~

真係好想買哂佢地返屋企呀~
當然,唔使去德國咁遠啦~

依家係COSME WORLD 已經有得賣架啦~ 
http://www.cosmego.com/

6月係全線LOG ON 仲會見到佢地架啦~

以上產品由品牌PR 提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com
Blog Link :The Ztyle  Beauty Qooza She.com U Beauty Beautylife Blogspot BE 







留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】