做好防臭準備~尊重別人,尊重自己~Rexona

 五官黎講, 我個鼻係最靈敏
(因為眼又睇唔到, 耳又聽唔到~HAHA)
所以夏天我好怕去多人既地方
大家都大汗疊細汗~
雖然, 你有你既味道~
但有冇諗過身邊既人真係好辛苦架~

已所不欲, 勿施於人
我出門前一定會用止汗劑, 唔想臭親自己, 臭親人囉~
(我覺得呢D係最基本既禮貌黎架)

止汗用品,計計埋埋, 我都用左唔少REXONA 的產品~


好野,當然要KEEP 住用
今個夏天,我就要用

全新升級Rexona愈動愈清爽止汗系列



唔好以為淨係體力勞動既人先大汗
其實我地平時行路, 日曬, 打字都會出汗~
一滴汗就足以引致細菌生長,形成體味

全新升級Rexona愈動愈清爽止汗系列以全港首創 專利動能感應科技
顛覆愈大動作愈大汗的定律!
Rexona動能感應科技會隨著身體活動及熱度的提升,
自動釋放清爽止汗粒子。活動愈大,釋放更多
即時帶來不一樣的4倍止汗威力愈動愈清爽!

全新既升級版,連個掣都升級埋~
今次的按壓位比以前大,而且凹位勁FIT 手型~


前面的噴嘴位都好似唔同左, 大左唔少~
但就無左以前既開關掣~
屋企有小朋友就要小心放係佢地攞唔到既地方啦~


噴出既止汗劑很均勻, 衝力好勁,唔會結成一舊舊~


按住直到影完相,都無結成一舊舊~
而且很清爽,就算噴落木面都一噴即干。唔會痴立立~



有腰既樽型, 令整體的設計更流線型~更好握~


產品產自澳洲, 並唔係一般MADE IN CHINA 


有效期長達三年~

當然, 睇埋樽底既EXPIRE 日期就一清二楚~
唔使估估下~

使用方法其實都好簡單~
但記住, 一定要SHAKE WELL

同埋, 唔好太慳, 一噴就收手~
一定要垂直樽身,遠離15公分,按3秒先可停
咁樣先可以形成一個止汗層係面


產品無酒精,唔怕對皮膚做成刺激~

新升級配方的Rexona 愈動愈清爽止汗系列
其專利動能感應科技,隨着身體活動,肌膚摩擦令動能感應粒子破碎,
爆發出大量清爽微粒,活動愈多、摩擦愈大,爆發愈多清爽微粒,
讓妳全日持續體驗愈動愈清爽4倍止汗威力

Rexona 愈動愈清爽止汗系列有多種不同的功效/香味選擇, 
其中一款是:

Rexona制汗爽身噴霧(清新舒棉)
150ml HKD $29.9


呢款清新舒棉制汗爽身噴霧,其淡淡香氣,配合動能感應科技
48小時清爽止汗,俾你好似棉花咁輕柔舒爽的清涼感覺,

味道清香, 唔係甜既香味
有少少香花
我都幾鐘意呢D味~

產品寫明可48小時防汗~
初時我都唔明要咁長時間做乜~
但諗起如果坐長途機 都真係要48小時架~

當然, 平時我唔使要咁長既功效啦~
由我出門口一刻, 到回家個陣KEEP 到清爽舒服就可以了~
Rexona制汗爽身噴霧(清新舒棉) 就完全可以做到了~


而另一款就係我想勁想試的

Rexona制汗爽身噴霧(壓力汗清爽)
150ml HKD $29.9


呢款係專為因壓力大, 緊張而出汗既人而設~
味道比清新舒棉制汗爽身噴霧更要清香


有時明明係OFFICE 的冷氣好凍
手手腳腳都好凍
但唔知點解個UNDERARM 都會出汗~

而且呢D汗比平時做運動既汗更要臭~
用紙巾抹完都仲有味的
以前唔知叫壓力汗, 只係唔明點解會咁~
又怕隔離同事聞到喎, 勁尷尬, 好想快D收工回家沖涼~

家下有左呢隻止壓力汗既止汗劑就安樂哂啦~

唔講唔知, 原來壓力汗比平時既汗水多出五倍架
所以有時明明搽左止汗劑都仲會有D味~

而Rexona制汗爽身噴霧(壓力汗清爽) 就可以完全解決呢個尷尬問題~


大家係考試,求愛, 求職, 求婚呢D咁緊張既時刻
記得用Rexona制汗爽身噴霧(壓力汗清爽), 唔好俾D 壓力汗影響到呀~

除左以上兩款外,Rexona 愈動愈清爽止汗系列 仲有以下的不同選擇

自由舒暢
Rexona制汗爽身噴霧(自由舒暢)150ml HKD $29.9
沐浴舒爽
Rexona制汗爽身噴霧(沐浴舒爽)150ml HKD $29.9
淨白制汗
Rexona制汗爽身噴霧(淨白制汗)150ml HKD $29.9
熱情花果
Rexona制汗爽身噴霧(熱情花果) 150ml HKD $29.9
超效乾爽
Rexona制汗爽身噴霧(超效乾爽)150ml HKD $29.9



全線萬寧、屈臣氏、百佳超級市場、惠康超級市場、莎莎、卓悅及各大藥房發售。
有關產品查詢請電: 28923110
如欲知道更多有關Rexona的最新消息, 歡迎登上https://www.facebook.com/rexonahk

以上產品由品牌提供
效果因個人活動與環境而異,請消費者斟酌情況適當增加使用次數,以達最佳效果。

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com
Blog Link :The Ztyle  Beauty Qooza She.com U Beauty Beautylife Blogspot BE 








留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】