絕對matt ~ b.liv Absolute Matte


品牌,有時用開覺得好, 就會想一直用落去
甚至會用埋成條LINE

b.liv 信.美肌就是一個一用想再用的品牌~

由第一次用的黑頭精華已經留下一個深深既印象
絕對有驚喜
我到依家都仲不停推介俾身邊想去黑頭既朋友~

之後既補濕同磨砂MASK 一樣無令我失望~

最近,  b.liv 又再推出新既產品~

MASK

不過呢, 係敷MASK 之前, 當然要清潔下塊面先啦~

用野用全套,當然都係用b.liv 新出的潔面產品

b.liv squeaky clean 磨砂洗面
港幣$160 / 130ml

呢款洗面凝露並唔係一般潔面GEL 咁簡單~
具淨膚,同時去肌膚角質的磨砂洗面露


呢款洗面凝露以生物科技研發,配以天然成份薄荷精油, 蘆薈萃取物等配製
能神奇地使肌膚死皮軟化,令毛孔有效地擴張,並排走多餘油脂。
一支產品已集齊潔膚、去角質及控油的多種功效

.當中的薄荷精油用於調理不潔、堵塞的肌膚
其清涼的感覺,能收縮微血管、舒緩發癢及發炎的肌膚
另外也可柔化肌膚,對於清除黑頭粉刺及油性膚質極具效果。

 蘆薈萃取物, 研究確認具有抗炎、促進傷口痊癒功效。
它能滋潤肌膚及補充水份,舒緩及緊緻肌膚。



雖然是磨砂凝露,但因為磨砂份子極細, 可以每日使用而唔傷皮膚
建議每日2-3次 ( 我通常都係早, 晚各一次啦~)
每次2-3泵, 加水係面部按摩後洗掉就OK~



因為有加入薄荷精油, 所以凝露都係綠色的~
(似唔似鬼口水~XD) 

而且個陣清新強烈既薄荷味真係好勁~
朝早起身洗面, 即刻魂魄都歸位呀~

雖然係磨砂, 但份子真係太細, 我都影唔到出黎
只會係洗面時手同面FEEL 到有D 一粒粒既野~


加水後因為係GEL 狀, 唔會起泡
似係溝稀左既GEL 咁, (咁都幾好, 起碼唔會有化學起泡劑~)


用呢款洗面凝露,我建議要用手去洗~
因為如果加機洗, D 粒粒會埋藏係D 刷毛度
未必起到磨砂既作用~
當用手去按摩塊面時會FEEL 到一粒粒既野係度幫你清潔塊面
同埋清潔緊D毛孔~

我會特別係T字位同面頰呢D 粗毛孔同出油既地方洗多幾下
希望將毛孔內既污垢推哂出黎~


洗完面,當然要馬上敷番個靚MASK 啦~

Absolute Matte 活性炭面膜
每盒7塊/ 港幣$ 168

b. liv全新推出的Absolute Matte 純潔透淨活性炭面膜能讓肌膚重現清透洁淨的感覺。
當中的活性炭因子直達肌膚底層, 將毛孔內的污垢及多餘油脂帶走,
在深層潔淨的同時, 為肌膚補充水分,讓肌膚感覺更幼嫩, 清爽



活性炭 既功效可以控油,  深層潔淨
 將毛孔內既多餘油脂吸走~

唔知係因為成份既問題定品牌既設計~
成塊MASK 都真係黑色架~XD

攞係手, 重疊疊的
FEEL 到塊MASK 吸左好多精華~


不過呢, 袋入面都仲有好多精華呀~
我習慣將MASK 攞出, 將所有精華都先倒哂出落塊MASK度~
再搽係面度先~
之後先敷埋MASK ~
咁就唔會浪費左D精華啦~


敷下面既第一下感覺
塊MASK 好舒服呀~
軟軟地, 滑滑的
暫時係我敷MASK 以黎質感最舒服既MASK ~



因為質地好軟, 所以貼面度係爆燈的~
連額頭D 凹凸位都睇現哂出黎, 可想而知係幾貼呢~
敷左20分鐘, 面膜依然KEEP 住好濕潤, 無變干到~
但塊面都感到已經變軟左~

敷完MASK 後 塊面真係好水潤, 好QQ 呀
同埋, 好滑~

係個種皮膚完全飲飽水既狀態~


前一晚敷完個MASK, 第朝起身真係無左滿面油光~
絕對是MATT 呀~

產品建議每星期敷2-3次
我隔日敷
敷完第二次後, 個妝都KEEP 得耐左
以前未到11點就開始出油
但家下可以捱到12點~
如果KEEP 住敷,我估捱到放工都仲得~

b.liv 信.美肌 每次既產品都好有驚喜
抵我成日同佢賣廣告, 推介俾身邊既朋友~

期待佢下一次既新品呀~

想知多D, 可以瀏覽以下的網頁:
https://www.facebook.com/bliv.cellnique?ref=br_tf

香港莎莎獨家發售
銷售地點: 香港全線SASA 
顧客查詢電話: 852- 2505 5023

以上資料及產品由PR 及品產提供~

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】