糧尾的FINE DINNER ~ NOBLE SPICE


中環扶手電梯的舊樓原來開左唔少食肆
區外人真係唔會識得去
要個頭返工既朋友帶路~

係正蘭芳園對面,7 仔上面既舊樓
老實講,門口就認真麻麻,仲要上幾級樓梯添~
上到去又係另一回事

NOBLE SPICE 
一入門口
嘩~好有情調呀 
(但當日既組合係2女1男,啋~)



除左整個環境佈置浪漫外,佢既小細節都好值得欣賞~
一入門口就見到呢個輪盤香料盤
擺明話你知呢度係食乜啦~




到處都有很濃厚的異國風情~

魔鏡魔鏡,我係咪最靚 (廁所中~XD) 
就連放醬料既器皿都係有設計架~


呢3款汁呢我最愛薄荷汁,真係好有REFRESH 的感覺
紅色辣椒汁就一D都唔辣,我麻麻LIKE
黑色有果皮的,其實我到依家都唔知佢叫咩醬同配埋最好食~XD
不過佢係香料味最濃烈同最有味道的醬~


免費的胡椒餅,同時都係我既至愛~ 
香濃的胡椒味配上脆脆的口感
個種辛辣感徐徐而黎~ 


我地食左人地2碟~XD 


老闆娘新嘗試~豬肉餃 (正常係唔會出現係呢D餐廳)
餃皮好煙韌, 滑得黎又有彈性, 朋友2日後仲念念不忘~~XD
個餡好大舊豬肉,同中式餃子既餡差唔多~肉團幾JUICE, 唔會干爭爭~
我自己就鐘意多菜D~因為食左2隻,我已經有飽滯感~@@ 
食呢D餃我一定要辣醬,不過呢D印度辣醬既辣度太輕微了~




薑汁燒羊仔扒

印度野食鐵板好開心,因為個陣香味,未食D口水已經流緊出黎~
呢個羊仔扒都唔例外,十丈遠已經聞到D香味~
羊仔扒真係份量十足,大大舊肉無欺場~


肉質同我地平時既羊扒有D唔同,偏似瘦肉個隻~(因為用香草醃製過)
其實我唔係好食到薑汁,反而食到好多唔同既香料味~ 
朋友大讚,羊膻味唔太濃烈,啱佢
我自己反而覺得羊味唔夠 (真係各有各口味) 



之前係其他餐廳食過呢D卷狀的物體,驚左~
估唔到朋友又再叫~ (吼)

不過好彩今次係

串燒鮮菜卷
即刻唔同哂~
個卷面係脆脆的~ 入面混有雜菜,薯仔等~
香口又惹味~ 
因為有薯仔,仲頂得下肚添~

估唔到將D肉換成菜後竟然有咁大分別
呢個真係正好多呀~(不過我好似第一次見有得食咋~)


瑪沙拉香燒雞柳

同行女友人唔係好食得辣
所以叫左瑪沙拉~ 

雖然我麻麻鐘意食瑪沙拉,覺得大甜唔夠辣
不過呢D瑪沙拉雞柳感覺幾好
甜得黎都食到少少辣味,唔會太膩
雞柳燒得好香,亦很滑~~



當然,食瑪沙拉,當然要有NAAN,
呢度既NAAN係面軟底脆款
中間夾有你揀的餡
我地揀左芝士同蒜味

淨食NAAN都幾好味,軟軟地又少少咸咸地
如果加左瑪沙拉,就蓋過左佢本身的味道~
不過今日師傳心情麻麻,個餅底好黑下~ 仲有少少燶味~
可能師傳星期五掛住收工去玩~XD


食印度野我一定飲咸 LASSI ~ 
不過呢杯LASSI的乳酸味唔太突出同太稀,所以令到咸味好搶~ 


是晚每人食左百幾蚊,堅飽
係中環呢個價錢又要呢個環境,真係唔係度度有

下次糧尾要同女朋友DINNER, 不妨諗下呢度~XD 


其實為乜去到咁遠食飯,咪就係話要去呢度行個圈囉~

荔園
其實,我對荔園的記憶是 1 蚊拍賣
1 蚊起價, 咩都有得賣,電視機,洗衣機,你諗到既都有
仲有一枝搖搖魔術棍,有條魚絲連住,扮空中控制枝棍
有冇人記得呀~HAHA 




當晚,我地真係入去行左個圈就走啦~零消費~XD


Noble Spice
7/F, Cheung Hing Commercial Bldg, 37 -43 Cochrane Street, Central
中環閣麟街37-43號祥興商業大廈7樓
TEL : 2854 0916

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com










留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】