自信穿出一字肩~ Belle Stage CPS 水基酸背部去印護理

夏天就到了,又係各位SIS SHOW 身材的機會
今年好流行的一字肩,唔多唔少都會露出上半個背架

我就唔敢著啦,因為之前背部生左好多粒粒,依家好番,但D印呢,就一直都仲好唔番~ 
冬天包到實就話唔使理著,夏天就唔得啦~ 
為左今年既一字肩,我決定要搞搞佢~


今日就去左以治療暗瘡皮膚的BELLE STAGE 
呢間位於旺角小店,已開業九年
呢度對付暗瘡已經好有經驗
咁對付暗瘡印,當然都有番咁上下啦~ 

CPS 水基酸背部去印護理


填左普通資料,已經可以入房間啦~
因為呢度無顧問房,唔使等完顧問又等美容師~ 

入到房間後,就換衫準備啦~


首先,美容師會幫我先清潔背部先~ 
手法好溫柔的,好似幫我做緊SPA 咁~ HAHA~



之後,就會搽上一層水基酸~靜待 8分鐘~
搽上時感覺冰冰涼涼


敷果酸既時候,皮膚較乾燥的地方會有少少吉吉地既感覺
不過只係好輕微
而且,就算敷完後都無任何紅腫,痕癢,感覺很溫和~ 


敷完後,美容師會用中和劑抺走水基酸
再幫我敷上一個 Exuviance Tonic浸濕的紗布 
幫助肌膚舒緩,補充水份的~


以為敷完個舒緩MASK 就搞掂?

當然唔止啦~ 
之後,美容師仲會幫我敷一個保濕的MASK 的~ 


因為MASK都幾凍冰冰,而且房內亦有冷氣
美容師就好細心地幫我鋪上一層保鮮膜,再為我蓋上毛巾被,以防我著涼
好細心呀~


感動的情刻來臨了~ 
只係做左一次,背部的暗瘡印已經減淡左七成有多~
而且成個背部都變得光亮,滑溜左好多~



整個療程基本上就要做10次的
但估唔到做左一次既效果已經咁明顯~


療程後肌膚會暫時變得脆弱,須塗上防曬及保濕用品加強對肌膚的保護
記得要一星期後先可以去曬太陽呀~


我可以入手幾件一字肩,唔使再驚背部的瘡瘡會嚇親人喇~



belle stage暗瘡專家 
website : http://www.bellestage.com/
電話: +852 23923733 
Whatsapp: 66894719


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com





留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】