垂盤草讓肌膚重生 ~Medic Glow 醫學美容中心

好耐之前已經想試呢個療程
可惜之前突然金黃葡萄球菌感染, 搞搞下, 等到 MEDIC GLOW都搬左先有時間黎
新鋪比舊鋪仲方便,就係時代廣場後面,一出地鐵站就到。



新環境,新面貌

002

最欣賞呢度既床同被都加哂即棄紙,確保衛生安全

DSC00508

呢度主打醫美,有醫生駐場架, 好多美容產品都係醫生處方。

004
今日做的療程叫
【有機垂盆草抗敏療程】
選用匈牙利有機品牌Eminence,含豐富垂盆草成分,有助退紅、消炎及改善敏感等
適合乾燥敏感或於激光、醫美療程後皮膚收復。

DSC00510

垂盆草是一種具有強效癒合的植物,幾個世紀以來一直被草藥專家們用來醫治各種皮膚症狀,對於各種肌膚均有極佳的效果。有機品牌Eminence 的產品係由純天然疏果及草本成分制成,人手採摘及篩選,完整地保留天然的氣味及活躍成份,效果明顯及持久
產品不含以下有害物質:
•苯甲酸酯類防腐劑
•石油副產品的成分
•十二烷基硫酸鈉(SLS)
•化學起泡劑
•人造色素或香料
•非基因改造

之前要去個Event, 化哂妝, 美容師好細心地幫我卸妝。睫毛位仲用棉花棉幫我一條條卸, 自己都無咁好心機呀~:P

DSC00516

卸完妝,仲會幫我洗多次面先開始療程
洗面都分左2次
第一次,就進行普通既洗面程序
之後,就用上覆盆草的專用洗面gel幫我再洗

DSC00579

感覺一d都唔刺激, 好溫和,洗完面都無緊繃

003

洗完面後,係面上點上了垂盤草的精華,開始進行導入
Eminence Stone Crop Serum
垂盆草淡斑補濕精華素
導入過程都好舒服,係一d皮膚較薄既位會feel到極輕微的吉吉感,
其他位基本上係完全無感覺的。

DSC00534

美容師話要feel到少少吉先有效

導入完後,當時一刻其實都唔太感覺到咩, 但睇番張相,發現膚質原來已經大有改善。之前因皮膚干燥的泛紅已經無乜,就連毛孔都收細左好多。皮膚即時變番BB肌咁,
好耐無試過咁靚既皮膚啦

DSC00544

導入時我既皮膚勁乾,精草超快吸收哂,美容師不停幫我加精華,唔會慳住用,用左佢唔少精華,我覺得賺哂~^o^
Eminence 垂盆草舒緩面膜

DSC00581

導入完,當然要敷番個Mask, 因為係gel狀的mask, 美容師會幫我先抹走剛才餘下的精華, 
我覺得好肉痛呀( ̄O ̄;),好唔捨得d精華~XD

DSC00557

Mask係gel狀的,仲見到一粒粒草狀既野,呢d就係垂盤草黎, 我既皮膚真係超級乾,敷10分後,已經吸左勁多XD
話咁快就敷完個MASK啦,相片係完全無執圖,100%實拍架

DSC00573

做完個mask個一刻, 自已其實係FEEL唔到有咩特別補濕或水潤左,心諗,咁咋~
但過多2日後,發現皮膚既膚質真係明顯變滑左,雖然佢補水方便唔係特別強,但膚質方面就堅係大有改善
每晚洗面時摸到,嘩,真係好滑呀,上妝仲明顯貼左好多
最開心係效果持續左好耐, 係打文既呢一刻,
都過左個幾星期,面部皮膚依然keep住咁嫩滑,真係喜出望外。

cats

以上活動由公關及美容中心提供


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】