放暑假之大埔遊加韓燒~

放暑假,當然要搵地方去
今次就同同學仔去左大埔的鐵路博物館
呢度有幾架唔同年代的舊火車卡,仲可以上去車卡上玩,
俾小朋友睇下唔同年代的火車同依家既電氣化好唔同架~

呢度影相真係一流,淨係條路軌都可以無限影啦~
以後唔使咁遠去台灣青桐啦~XD



香港鐵路博物館
地址:香港大埔大埔墟崇德街13號
(由太和火車站出較近)


影完玩完就梗係搵野食啦~
其實呢頭真係唔熟路,亂打亂撞下搵到呢間

OPPA KOREAN RESTAURANT

我之前都去過旺角個間架啦
因為早入座有8折,好抵呀,就呢間啦~


因為我地好早去,佢地都未開門,要企係門口等一陣
2個小朋友好似係度等車咁~HAHA 

呢間大埔店比旺角個間大好多呀~
牆上畫左好多得意卡通圖案,小朋友見到好興奮呀~
因為我地五點半就入座,差唔多係最早個枱~ 所以成場都無咩人
開頭諗,呢度係住宅黎,離火車站又有D少遠,咁大個地方有冇人黎架~

點知食食下向後望,嘩,幾時坐滿哂人架~@@ 
門口仲企滿哂等位既人添~
睇黎,呢間野係大埔區都好受歡迎咁喎~

一條條吊落黎既煙通SUPPOSE 係可以拉到好低去吸油煙
不過大家都唔鐘意拉到咁低,所以變左走個時都有少少油煙味
店員其實可以同D顧客介絡下個煙囪可以拉到落黎,貼近D個鐵板的~


一入黎,張枱已經SET好哂啦~
有前菜:泡菜,海帶,芽菜,同埋包肉食既生菜,全部都可以REFILL的~
我個囡,平時唔食菜,唔知做乜鬼咁鐘意食呢隻海帶,佢食左人地兩碗~@@


個鐵板邊蒸蛋,會加入泡蛋料入去煮,落個時待應妹妹其實都有建議我地有小朋友,不如一半半啦
等小朋友可以食唔辣個邊
不過點知佢用蛋漿沖落去時,D泡菜料就四散。最後,只得一隻角隻係唔辣可以俾小朋友食
所以如果帶小朋友黎,不如叫佢唔好落泡菜,或落1/3算啦~

呢度既醬汁同旺角一樣,有韓式辣醬(唔係好辣)醬油(少少甜),粗鹽,同蒜片,辣椒。
我最鐘意食佢既粗鹽,好有礦物質味~HAHA

平時呢個3角型的鐵角係用黎放燒好左又未食既燒肉既
今次,仲可以用黎煮牛油粟米,幾有諗頭,D粟米加牛油熱過,勁香,小朋友超愛食, 
3個小朋友,食左2碗粟米~@@
不過佢跟黎既牛油我覺得太多,所以第2碗叫佢落少D~ 
或者落單時同佢講少D, 唔好浪費左D牛油嘛~


尼度既燒物大致都係分為牛,豬,海鮮
再加上D韓式料理


因為朋友唔食牛,我又好鐘意食
所以叫左一款
牛肋骨~


鐘意食牛肋骨係因為近骨的地方通常都較滑,而且牛肋骨薄薄一片,阿囡易食嘛~
不過最尾個舊肥膏就完全食唔到~

我覺得牛肋骨沾鹽係最可以提鮮的~
其實每塊肉加上蒜片,辣椒同一大塊菜包住食,都幾健康架~XD 


尼舊牛肋骨肉質都幾淋,因為已醃過,所以本身都已經好夠味,唔使沾太多醬汁


朋友唔食牛,所以叫左個豬拼盤


最好食,當然都係五花腩,肥瘦夾住,有油香又有肉味

第一次食豬排骨,感覺同五花腩差唔多,但無啦啦多左舊骨,有D難剪開

豬頸肉都唔錯,薄薄地,好易燒亦都好淋


呢件豬西冷係成盤的精華
好淋的肉質 (係淋,唔係霉呀) ,肉感幼滑唔嚡,小朋友都好易食
佢無醃太多醬料,仲食到原先的豬肉味~

推介下呢隻韓國飲品
平時我唔鐘意飲提子汁,覺得好藥水味
呢隻青提子清清地,好FRESH, 好啱食燒食可以沖淡個陣熱氣
而且入面仲有D好似啫喱咁既粒粒,感覺真係好似食緊青提子呀~
有機會,一定要試下呀~


呢度既待應都好好人,有求必應
我地小朋友多,又倒瀉野,又叫呢樣,又要個樣,淨係碗,筷子都要左幾次
不過佢地既態度依然保持,無黑面之餘,仲會同我地既小朋友傾計,真係十萬個感激
其實我都明白帶埋小朋友去食飯真係好煩,好多野我都控制唔到
所以遇到無黑面的店員都已經好感恩架~如果仲有心情同佢地玩既,真係服務100分啦~ ^^

唯一缺點係食完個韓燒好口渴,回家狂飲水~ 

OPPA KOREAN RESTAURANT
地址:大埔舊墟直街4-20號美新大廈地下B2舖




如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com






留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】