La Roche-Posay~~ 全家人既干燥皮膚救星

對於醫學的品牌,我有莫名的好感
總覺得好專業,亦很有效。

La Roche-Posay 是其中一個我偏愛的牌子
低敏,無香料,唔怕引起敏感之餘亦可以成為皮膚的天然屏障

之前有介紹過佢既抗敏面霜架!~
回顧文:http://smonkichi.blogspot.hk/2013/12/la-roche-posay-tolerinae.html

今次就試下用佢既另外的系列先~

_
La Roche-Posay
B5萬用修復霜
全效修護潤膚乳



LIPIKAR FLUIDE 
全效修護潤膚乳


呢枝係一枝一家大細都啱用的護膚品,就連BB都用得架~


維他命B3能速效舒緩皮膚不適,為皮膚細胞之間補充潤滑水份

而且無PARABEN, 無香料,無防腐劑,對於BB的嬌柔皮膚都可以安全地使用~

而且對於濕疹,敏感及乾燥皮膚尤其適合


因為係法國製造,所以很多國家文,其實都唔識睇~XD


質感是很水潤的LOTION狀,無香味,按上皮膚亦無任何刺激性

而且很易推開,推開後水潤的質感更明顯見到~


每次沖完涼後趁皮膚仲有水份時就要快手搽啦~

因為好順滑易推,囡囡自己搽都得~
搽埋面都得架~


之前唔知點解每晚臨瞓前,阿囡都會話呢度痕,個度痕
半夜三更係咁抓,好怕佢抓損架嘛~
成日要我爬起身搵LOTION搽~ >< 

依家沖完涼搽左呢款全效修護潤膚乳後,半夜抓痕少左好多啦~
有時婆婆幫佢沖涼後無搽LOTION,開冷氣後皮膚半夜又會變乾燥同痕癢,
我會先用濕毛巾幫抺一次,等皮膚的外皮軟化後再搽LOTION, 咁就可以即時止到痕啦~!

CICAPLAST
BALM B5
B5萬用修復霜



多功能舒緩修復過敏肌膚



Madecassoside 可以幫助皮膚組織重生
而Panthenol 維生素原B5 是一種可水溶性的保濕劑,可增加肌膚之玻尿酸含量,
給予肌膚光澤及保溼作用,能刺激細胞分裂再生並組織修復~


同樣係無PARABEN, 無香料,無防腐劑

產品分為40ML 同100ML 
而我呢40ML 細細枝,可以帶埋出街隨時搽添~


呢隻B5萬用修護霜同全效修護潤膚乳好唔同~
佢既質感厚好多,實好多
推開時要少少耐性先可以推勻~ 不過推勻後皮膚會好快吸收同變得滋潤~

話說由有左BB後,身體會無啦啦出現痕癢
有時係腰,有時係手臂,今次就到小腿同膝頭哥~
我估係濕疹既先兆,不過又未到濕疹咁嚴重
但痕起上黎真係唔係人咁品,半夜都癢到起身架~
除左癢,仲會見到一粒粒好似敏感咁既徵狀~

每日朝早同夜晩沖涼後我就搽一次B5萬用修護霜
搽左3日後,小腿變番白滑啦,連D粒粒都無埋~


膝頭哥之前都無啦啦一撻紅左同勁痕,搽左3日後,D紅褪哂,亦都唔再癢!


雖然我未到濕疹咁嚴重,不過如果唔好好護理,真係分分鐘會變濕疹架~

話說小腿同膝頭哥之前都癢左成個星期,就算每晚半夜起身再補搽 普通BODY LOTION 都唔係好得
好彩有呢隻B5 萬用修護霜救左我
終於有覺好瞓啦~

以上產品由Beautylife提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com














留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】