玩樂無窮~DIVA PHOTO

自從阿囡出左世,我地去影樓影相都多左
因為想為佢既成長留番一D美麗的回憶~

雖然家下DC, 電話都好普遍
不過論質素,自己影同專業差好遠啦~XD

所以預約左位於官塘的

DIVA PHOTO 

今次影相,阿囡有得SET頭化妝, 對於貪靚的囡囡,真係末開拍,先興奮~


呢度雖然唔係佔地幾萬呎個D,不過都有唔同既場境俾大家揀架~



Diva photo 影好多結婚相,所以佢既STUDIO 入面有好多婚紗呀~



之前去STUDIO 影相,好多時都係影阿囡為主,我地只係過場影幾張
所以都無咩特別去諗
今次阿囡大左,好想影番一D有主題的家庭照,當是一個成長的階段~
因為自己好鐘意玩嘛,我都希望阿囡可以有一個開心的童年
所以今次影相的主題是~ 
"玩樂無窮" 

當然,都想同大家分享下影家庭照的少少心得

今次同攝影師BOOK時間,佢好希望我可以早D到~ 
開頭唔係好明,仲好衰咁諗佢地想早D收工~HAHA
原來,DIVA 的攝影都希望以自然光為主
自然光影出黎的光線溫柔好多,畫面亦溫馨好多架~
而且最重要係用自然光唔用閃光燈,確保BB同小朋友的眼睛不受傷嘛~

話明玩樂無窮,一切當然都同玩有關啦~

第一輯相就係以積木為主,小朋友個個都好鐘意玩砌積木架嘛~
影小朋友/家庭照時最好攞一D佢地平時玩開既玩具去
係陌生的環境見到自己熟悉既玩具,心情都會放鬆D架~


呢張相其實都只係就咁影而無執過,但對於我黎講已經好滿意
因為自然光既關係,唔會有用打燈出黎既偏色問題,人既膚色都健康D,自然好多~

呢張係攝影師執過既,兩樣差別都唔太大,而且都係以自然為主~


難得一家人著哂家庭裝,點都要影多D留念既~XD
家庭裝大家都好鐘意著,有歸一感嘛~
不過其實都未必下下要套裝上陣
例如上身著同一款T SHIRT, 下身牛仔衫但唔同色調都OK架
咁樣個畫面唔使咁悶,有番D層次嘛~XD



細個如果D畫有得貼堂真係好開心~
今次就玩貼堂,將阿囡呢2年黎返學的作品攞番出黎影相,留為紀念,作為一個成長的里程碑啦~


簡單的幾張拙作但係攝影師鏡頭下就變得好色彩繽紛,好開心~

阿囡見到自己D 大作 SHOW哂出黎,都不知幾得戚幾威呀~HAHA 


我同阿囡細個時都影過一張戴KITTY眼鏡既相


今次再影,成個感覺係咪好唔同呢~XD


女兒,無聲無息地長大了~ 

甚至,少女味也出來了~HAHA


而另一個家庭裝的選擇,可以是同一個色系
好似今次我地既色系係黑色加粉紅色, 雖然大家著既衫都好唔同,但無違和感架~
起碼爸爸都易接受D嘛~HAHA


玩嘛,當然發下夢,做下英雄啦~

今次變身 BARBIE PRINCESS
女仔做英雄都可以好PINK架~HAHA



囡囡要玩,DADDY 同MAMI 當然要奉陪到底啦~

壞人,當然係我地做啦~HAHA 


英雄,我地知錯啦~放過我啦~ T.T~

玩過英雄,當然要玩番阿囡最愛的煮飯仔啦~
想小朋友投入影相,當然要投其所好,玩番佢最鐘意既野嘛~

換上一身廚司衫的囡囡即刻好有大師FEEL呀~



專注認真的表情,永遠都係最吸引的~
你睇佢幾落力去煮~XD



阿囡做大廚,爸爸媽媽當然係客人啦,要試下佢既手勢嘛~



呢個小廚司真係好有HEART架,會問客人意見架~XD



做完廚司,我地去沙灘玩囉~


阿囡開心到呢,唔知以為真係去左沙灘~HAHA



自然光下,兩母女的泳衣照感覺係咪都好健康呢~XD



去完沙灘,今次扮貴婦先~
一袋2袋,絕對阿媽同阿囡的夢想呀~XD

當然,有個阿四拎野又真係幾爽既~HAHA



今次係DIVA 影相,大家都玩得好開心
平時阿囡都有D怕生,但攝影師叔叔自己都有小朋友,所以好快就同阿囡混熟左
影起相上黎氣氛都好好
加上無成套射燈射住哂,又唔會好多儀器放哂係度,小朋友好似去左人地屋企玩咁
心情都無咁緊張,自然笑容都多D啦~

同小朋友去影相,其實最重要係捕捉佢最真的一面
下下要佢3, 7 面,望鏡頭,影出黎既相只會覺得好生硬,好唔自然~
就當,同小朋友去玩一日啦~ 


以下仲有少少的影家庭相貼士俾大家參考下
1. 約時間影相最好係就番小朋友的作息時間。避開小朋友瞓午覺的時間~ 唔夠瞓的小朋友好唔合作架~
2. 記得帶番小朋友平時玩開的玩具去,有親切感,容易投入
3. 記得帶D小食或麵包去,小朋友影相時肚餓或扭計都無有怕
4. 可以帶唔同的道具去配合,例如同一件衫,加左眼罩同斗篷已經有唔同的感覺, 
成日換太多衫小朋友未必鐘意,覺得好煩架
5. 最後一樣,亦很重要,保持開心的心情去影,唔好因為小朋友唔肯配合而忟憎~
始終小朋友耐性有限,TAKE一個BREAK, 飲下野,再玩過,效果可能會更好~


睇完我D相,係咪都好有興趣去影番輯呢?

快D按入我 FANPAGE 登記,就可以有半價優惠架啦
手快有,手慢無架啦~

DIVA PHOTO
ADDRESS : Flat E, 12/F, Kwun Tong Industrial Centre, Phase 1, Kwun Tong, Kln.
TEL : +852 2388 8990


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】