黑頭粉刺 唔好擠啦~早晚搽一搽CELLNIQUE就搞掂啦~

我是個黑頭控,一見到黑頭就會忍唔住去.......
唧唧唧~



見到唧左出黎既黑頭真係超爽,但.....................
個後遺症就是個鼻好多痕,又紅又腫,而且D毛穴仲會越唧越大添~
大左既毛孔,又容易藏番D污垢入去,又變成黑頭~
呢個惡性循環幾時先完呀~ T.T~

HELLO KITTY 話我知,我唔使再咁辛苦日日去唧黑頭啦~




因為COLORMIX 已獨家代理了

CELLNIQUE SKIN ACTION SEBUM GEL
淨純肌膚去黑頭凝膠




呢個去黑頭凝膠究竟是乜東東?
原來佢可以幫我地用護膚既方式去清理皮膚上的癈物~

**強效去除頑固黑頭**
**抑制過多皮脂分泌**
**減少黑頭粉刺形成**
** 酵素分解去除死皮角質**


只要我地每日早,晚 當係精華咁將去黑頭凝膠搽係需要的位置
例如T字位出油多的地方,鼻頭下巴多黑頭粉刺積聚的部位
去黑頭凝膠就可以幫我地控油去死皮,從而減少黑頭粉刺的形成


咁呢枝去黑頭凝膠入面其實有D咩呢?


歐洲鱗毛蕨萃取
減少皮膚發炎和刺激,具有溫和鎮靜抗炎的功效。



壬二酸酯
高濃度細小分子,壬二酸(杜鵑花酸)水溶性衍生物,有效控制過度的皮脂分泌
及軟化角質從而減少黑頭和白頭的形成。

水解牛奶蛋白
是一種肌膚調理劑,分子量更細小,快速抓住水分同時收斂毛孔。

呢隻淨純肌膚去黑頭凝膠的包裝設計都很簡單
採用密封式的泵嘴,更衛生保鮮~


話明是凝膠,當然是膠狀啦~
佢是透明的啫喱狀~


正如之前話過,將佢以打圈的方式搽係有需要的地方


例如T字位,面頰的黑頭位等~

不過搽上面後有很清涼感覺
如果搽近面,更有少少刺眼添~
不過按摩幾下~佢既膠狀質地好快就吸收哂~
搽過去黑頭凝膠的位置的確比平時少左油,個妝都無咁快溶~

連續用左七日後,黑頭雖然未清走得哂,但已經無再生啦~
舊有的黑頭都明顯慢慢減少左~




而且毛穴位都開始收細了~

呢個淨純肌膚去黑頭凝膠有7日保證架~


你係咪都想試下呢?依家有機會~
Cellnique x Colurmix 免費贈品試用活動
只要你like CELLNIQUE FB專頁:https://www.facebook.com/cellnique.hk
就可以去Colourmix門市換領免費試用裝
換領日期去到2015年9月30日

黑頭粉刺 唔好再擠啦~

以上產品由colourmix提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】