無油卸妝新世代~ ADJUVANT AE CLEAR GEL潔顏卸妝啫喱



早前打算送一枝潔面產品俾我同事
點知佢同我講,佢皮膚好敏感,唔用得含有油性的潔面產品
我真係大意,無留意到呢點~

留意番,市面上好多潔面產品都有油性架
因為通常要用油先可以分解到化妝品架

但想完全無油的缷妝都唔係無方法

我推介呢款
ADJUVANT
AE CLEAR GEL潔顏卸妝啫喱」 



獨有零油分、無酒精的溫和配方,呵護敏感肌膚,讓你輕鬆卸除防水妝容

而且仲蘊含PEG-10、維他命E、天然海鹽、葡萄糖等多種高效的潔淨保濕成分
滋潤保濕,抵抗自由基,延緩衰老,令肌膚變得更柔軟。

持續使用,仲可以改善毛孔粗大及皮膚泛黃,預防毛孔阻塞、痘痘、粉刺等問題!


白紙橙字,真係MADE IN JAPAN, 無花無假。當然,仲有成堆睇唔到既日文啦~XD

話明係GEL ,質地當然是GELGEL 地啦~


所以用既時候要干手干面,將GEL直接搽係面度再按摩,等佢溶解D化妝品


有D較難卸的部份就要搽多少少GEL, 等一陣等佢自動溶解後再以打圈的方法按摩~

等我即刻試下先

眼妝不嬲都係最難卸既~將GEL搽左上去按幾下,已經見到D眼線自動溶解啦~


而且一枝卸妝GEL 可以用埋眼同面,夠哂方便
係卸妝既過程,完全無刺痛,拿眼,油眼等問題,你見到我搽左GEL都仲可以擘大隻眼影相就知啦~
一句講哂,超級溫和~


按摩後再加清水洗淨就搞掂啦,快手到不得了
見到眼線同毛孔都已經CLEAR哂~ 而且洗完的面清爽得黎又唔會好干爭爭~

不如再做多個測試
用卸妝水再抺多次,睇下有冇殘餘先~


捽到眼睫毛都甩左條,個化妝棉依然無野,超級干淨~
可想而知 AE CLEAR GEL 的清潔度真係好高

或者你會話,我對油性卸妝都無敏感,唔使咁煩啦~
不過市面部分卸妝油含有礦物油及乳化劑,有害化學成分會損害皮膚健康,影響油脂分泌,
長期使用會令膚色變得暗啞、泛黃,及導致肌膚敏感、老化等各種問題

所以想護膚,皮膚好,潔膚是好重要的第一步
而選擇一D零油分、無酒精,無有害物質的潔面產品係好重要架~

ADJUVANT 小背景
ADJUVANT 是一間以「天然‧無毒‧安全‧高效」為宗旨的抗敏護膚品牌。
專櫃設係尖沙咀iSQUARE
當中的產品都以天然無毒害為主,由洗髮到身體護理,護膚到彩妝一應俱全
呢個牌子的化妝品好用到爆燈,而且安全用得放心
真心推介俾各位要日日化妝的朋友
因為日日化妝其實好傷皮膚架,所以一定要選擇一D天然安全無毒的化妝品~


想全面保護皮膚,免被化學成份傷害,就要黎睇睇啦~

旗艦店: 尖沙咀iSQUARE國際廣場504

查詢電話:2311 1322

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】