日式富貴盛宴~ Monster sushi

MONSTER SUSHI 係朗豪坊開幕時
我都曾經係佢既FANS

最愛佢的獨特的調味,好有畫龍點睛的效果
令到食壽司唔再獨沽一味的豉油味~ 
不過呢,見到個條長長的人龍已經卻步,都好耐無幫襯了~

最近,MONSTER SUSHI 選址係利舞台16/F 開分店
超開心,因為呢度無咩人HAHA~


呢度既地方比朗豪坊闊好多
除左有一條長長既吧枱,可以邊望住師傳出品邊食野外
仲有一D半圓的卡座。(仲有3張好隱蔽的日式卡座添)~

成個場都偏暗,懶有情調個種~XD


呢度既壽司由最平12蚊起,但多數都係廿幾至三十幾蚊。
呢度其實都係偏向高檔少少~價錢比平時貴幾蚊~


除左傳統刺身壽司外,當然仲有D自家創的日式美食啦~

成盤既刺身都唔使200蚊,尼個又幾抵食喎~


仲有季節情限時添~

呢度點菜都係入ORDER 紙,好似食日式BUFFET 咁 


食日本野當然唔少得有清酒啦~最得意係有隻牛乳酒,除左原味,仲有抺茶同朱古力味
雖然好似同壽司唔係好夾,不過都幾得意,有機會要試下~

呢度既WASABI 係開粉既,不過入口無好人工既嗆味,算唔錯~

主角上埸啦
話明係富貴盛宴,當然要好野啦
一黎就食個吞拿魚腩海膽先

海膽的味好濃,有少少搶左吞拿魚的味
不過兩者加埋的口感都係綿綿地,有少少漿口,幾得意~


再黎,就係黑醋芥茉籽鵝肝和牛卷~ 
聽個名都覺得勁呀~


和牛唔太油,唔會膩,鵝肝味好重,有少少搶客為主,其實都無話邊個係主~
加埋黑醋將味道提升。反而個芥末籽唔知咩黎,食左都無咩印象~XD


去親食日本野,我都要食腐皮,唔好以為腐皮好CHEAP ,我都真係好少食到一舊叫好味的腐皮壽司
呢度的腐皮壽司好有心思,整到成條魚咁 (MENU 張相有眼架,呢度無左既~><) 阿囡見到實鐘意
不過可惜係腐皮壽司入面無加入少少酸姜,令到成舊腐皮壽司味道無層次,無變化~

另外個舊叫白吞拿魚,未食過,第一次食
肉質有咬口,加埋魚上的醃製過的洋蔥,好新鮮的配搭呀~

黎MONSTER SUSHI ,我又點會淨食刺生呀
點都要試D新野~

呢個賣相超靚的香草汁三文魚刺身,真係上枱已興奮~
佢係混合左意大利沙律的做法,用OLIVE OIL 混合香草整成個汁,配埋三文魚刺身一齊食
當然,食個時要加埋中間的洋蒽,青瓜絲 (我估) 一齊食,估唔到味道好夾喎~ 
不過個汁底終於是油黎,有少少膩。如果多加少少香草令到個汁既味道更FRESH就更好~


三文魚未夠富貴嗎?咁鮑魚呢?

磯煮鮑魚
呢個鮑魚用新鮮九孔鮑用汁煮到超入味
而且口感爽口彈身,一D都唔韌

'
師傳仲好細心咁將佢切片架,睇到D鮑片真係入哂味


最驚喜係 56蚊有2隻鮑魚,超值到極點呀
十個必食推介~

食完飽魚,富貴當然繼續黎
今次輪到 軟殼蟹忌廉芝士鵝肝卷
又係鵝肝呀XD 不過今次呢個似鵝肝醬個隻,一片片無煎的~


特別一讚個芝麻超香,令到成個飯卷更吸引
係個軟殼蟹唔夠脆有少少失色 (定我放耐左變淋左?)

蒜香厚燒牛舌


再黎呢個係牛脷,但同我諗個D好唔同,佢係淋PAT PAT既,好似食緊淋個隻牛肉乾
無可否認佢係好入味,但我自己唔係太鐘意呢隻感覺~都係爽既牛脷啱嘴型D~

呢個係我必食推介呀,黑豚肉
其實,佢係半肥瘦的黑豚肉,但面有一層好脆卜卜的外衣包住
再點埋特製的味粉,係我到MOSTER SUSHI 的必食菜呀~ (第度無得食架) 
其實我好都好怕食肥豬肉,但呢個係令我會成舊肥肉食落肚的菜~


和風四式海鮮卷
MONSTER SUSHI的卷物特多,每款都好有特色
呢個海鮮卷的靈魂在於個PAT黃色的醬度,微辣少甜,唔使再沾豉油咁悶啦~



食飽飽當然要個甜品總結,
作為綠茶控既我揀左木糠綠茶奶凍豆腐雪糕
不過就有少少失望,綠茶奶凍太奶,無左綠茶特有個種苦澀味
我覺得呢個甜品啱小朋友食多D~ 
不過我老公好鬼鐘意~@@ 

是晚都叫左個紅石榴黑醋梳打
呢個飲品簡直係美容聖品,紅石榴抗氧超強,黑醋除左對皮膚好, 仲可軟化血管、降低膽固醇,高血壓
而且仲有消滯開胃的功效


所以上面咁多都係由我同老公2個人KO哂,因為太開胃啦~XD

今晚實在太富貴,太滿足啦~
多謝老公呀~


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com







留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】