無血微針初體驗~


係呢個整形唔等於整容的年代,好多美容的療程已經唔止做下FACIAL咁簡單。
不過,我咁大個女對於一D入侵性或者創傷性的美容療程都依然心驚驚~

今次呢個美容療程都算是我破天荒的一步~

今日我就黎到SPERA 踏出我既第一步~

搵呢間美容中心話易唔易,話難唔難
佢係位於加連威老道的樓上鋪
樓下門口係完全見唔到水牌介紹的
所以,都真係要識途老馬先會搵上門~


今次我黎到呢個就係做一個新式的MTS 微針

韓國Cryo Stamp冰極磁頻蓋章式微針



以前一聽到MTS 我已經會SAY NO, 諗起做完後成面血真係心都震埋~
但點解我會肯做呢個?就係因為佢唔係入侵性或創傷性

係咪好多問題?咁即係點呢?係咪真係MTS黎架?

其實係答應去做呢個療程前我上官網睇過有關資料,又同有關人仕資詢過~
呢款係新式的微針,以蓋章式代替傳統的滾筒式。
針孔比傳統的滾筒式密度更高,療效更顯注
用印章的方式,力度更易控制,出血的現象亦會減少。
當啟動微針治療時,脈衝電流及冷凍技術會在此時加入療程,透過低温凍結皮膚表層,
避免治療時泛紅、不適反應,加快肌膚復原及加强療程效果,

其實我去之前都同你一樣,帶著半緊張半懷疑的心態
佢話唔流血O者,都唔知堅唔堅架~
不過本著咩都要試下既心態,我終於瞓左係呢張床度了~XD

美容師先同我清潔左塊面同埋消毒先

不過,佢無幫我麻醉呀,我估真係無乜野掛~

因為過程要靠脈衝電流將精華帶入皮膚底層,所以要係手度貼上塊對流電~
開頭以為做個時隻手會跳跳下
但其實係完全無感覺的。

美容師會開一枝由瑞士製造的全新精華液俾我做療程
就係利用微針將呢枝精華液帶到去我底層皮膚


呢個方形頭就係微針頭啦~
枝針長度有0.25mm ,可以深入1-2mm真皮層,每分鐘於表皮制造高達二萬個微細管道,
刺激真皮層,令骨膠原大量增生,
再配合精華滲透,收復膠原纖維組織,真正達到除疤印之效果。

至於佢同傳統微針有咩分別?

傳統的滾筒式微針如下圖會破壞皮膚表層致出血現象,如傷口處理不當會導致紅腫發炎,
甚至出現皮膚感染,而且,療程後的休養期往往很長。
新式的蓋章式MTS 就直上直落,落少對皮膚造成的傷害,所以無入創傷性,亦能快速康復。

見到呢一枝枝針都有少少淆底~XD

美容師首先將精華液搽勻係一邊面,之後就由下巴位開始一下下按壓落去


每個位置都會來回重覆按3次

其實用針頭按壓落去時感覺真係唔太大,好似無咩感覺咁~
不過當按到權骨位同額頭時,痛楚就開始黎啦
 一黎,腮位,面頰位啱啱做完微針時唔痛,但依家開始FEEL到好慶同有刺痛感
好似跌親時唔痛,但隔左一陣開始慶同痛
加埋骨位額頭呢D無咩肉的部位,按落去真係下下有FEEL架~

美容師好細心,連眼下的黑眼圈位同鼻都會做埋架,好全面
(當然,做眼時美容師只係好輕力咁按幾下,絕對唔使擔心)


做完一邊面啦,側面其實見到有泛紅 (同埋好慶中)
不過真係無出血或紅腫時況喎~
正面睇其實真係唔覺已經做左微針呀~


整個微針過程其實10分鐘都無,做左兩邊面後,兩塊面FEEL到好慶同有少少痛
當然,都係痛呢10分鐘
因為美容師已經準備好佢既冰凍導入美容儀
呢個導頭超冰凍的美容儀,除左可以將頭先的精華導入皮膚外,仲可以為皮膚即時降溫,帶來舒緩的效果。當然,仲有提升的效果。


可以見到皮膚的確有泛紅的情況,尤其額頭,鼻呢D位更加紅
但真係好似之前所講,全程不見血的,絕對無平時滾筒式微針的血況。

做完導入後,美容師再幫我敷一個消炎抗菌的舒緩面膜~


瞓左半個鐘後,泛紅同慶的感覺已經無乜
皮膚的確比之前水嫩左好多
光澤感都強左毛孔都收細左, 
FEEL到塊面漲卜卜,好似好有活力咁


另一邊面,未做前既皮膚干到暈
D毛孔都張開哂
眼下的油脂粒好勁
做完個MTS 後整體皮膚都已經有好轉
最開心係眼下的油脂粒竟然平復左唔少~



做完療程後,後繼的工夫真係好緊要
佢會直接影響你的療程的效果架
因為微針主要係刺激本身皮膚真皮層,令骨膠原大量增生,
唔知係咪又遇著濕度低,又黎M
塊面係從未試過咁干
就算每晚敷左MASK 都感覺極度干涸
所以做完療程後的補水工作非常重要。


不過經過左3日咩都搽哂上面後,面部皮膚的干涸感已有好大的改善
整體皮膚的質感好左,光澤感都大大提升
而且彈性都KEEP得唔錯。

想皮膚徹底好轉,就要每3個星期做一次
KEEP住做 先至可以完全改善本身的膚質
有D人話我爛面,成面暗瘡,做唔做到?
其實,係完全無問題既
就好似我做微針個時咁啱面上起左粒大暗瘡
但3日後已完全好番哂 (復原速度比平時快左)


老實講,過程的有D痛楚
但少少痛楚等於激勵,如果可以換來白滑無瑕的皮膚
我覺得係值得既~ 


Spera Beauty Parlour 
善柏醫學美容中心
地址:香港九龍尖沙咀加連威老道21A/B德立大廈7樓701室營業時間
電話:3575 8141 / 3575 8142 
Whatsapp:9343 1449
網址:http://spera.com.hk/

以上療程由Spera Beauty Parlour 善柏醫學美容中心提供~

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】