勇敢行入去,會發現更有趣~Surya Restaurant


位於麼地道著名京菜同一幢
話實話,見到咁既面門真係未必敢入
好彩今次有老公同行,門口個印度叔叔又鬼咁熱情~ 死就死啦~ 


推開門見到條樓梯個心即刻定哂~ 正常番好多~ 

落到去地庫的餐廳,有驚喜呀~ 
本黎諗住同老公求其食餐,家下變左FINE DINNER 咁添~ 
即刻浪漫左~ 


呢度的印餐野都幾大路,價錢都係平時食平咁上下的大路價錢~


第一道,當然是免費的胡椒餅
餅有好香胡椒味,不過食落就唔太重胡椒~ 


較新奇的有酸蕎頭咁既蔥頭 (用黎清下味蕾一流) 
薄荷醬反而唔太薄荷,無個種FRESH 味 
另一個其實我到依家都唔知係叫咩醬,但好多家印度餐廳都有
當然,每一家都有D分別,呢家的咸味偏重
不過無論那一家,都唔係咁啱我口味~XD

本黎叫羊肉餃,無哂,改左雜菜餃,我自己其實幾驚食印度雜菜餃,因為好多薯仔,又大隻,我食一隻都飽左一半~@@
一出枱見到個賣相好似好實咁~ 點知食落個皮又好鬆化喎~
佢既薯蓉入面有好多香料,而且幾有咬口,唔係一PAT PAT咁
無左平時個種飽滯感~
個醬好似平時的甜酸醬,沾少少,整個餃子的味道又有D唔同,幾得意~


Lassi OK,唔算有大驚喜 (一定要趁凍飲,暖左個口感太奇怪了)

順帶一提,呢度無水供應,得要俾錢既樽裝水~ @@  

姜汁燒羊仔扒
每次食印野必叫~係我至愛的印度餐選擇~ 
一上枱個陣香味,真係九里外都流口水呀~

今次呢個羊仔扒亦無令我失望
雖然,每次我都唔係好食到姜汁味,都唔明點解間間都叫姜汁羊仔扒
ANYWAY~ 今次呢個羊仔扒依然無得輸~


除左一貫的鐵板香同香料外,最鐘意佢無醃到D羊仔扒過霉,仲KEEP到羊既質感同味道
而且雖然係全熟羊扒 (九成度啦) 但一D都無嚡,肉感仲好保持到~ 讚~
呢個連老公都大讚呀~

Chicken Tikka Masala 
瑪沙拉香燒雞柳

最唔明係每一間餐廳都會推介MASALA 俾我
最最唔明係其實我唔係好鐘意 MASALA , 因為唔夠辣
最最最唔明係每一次,佢都會出現係我既枱上~ @@

雖然,今次既MASALA 做得唔錯,
有新鮮蕃茄加落去, 食到個汁好FRESH ~ 唔會好似平時CURRY咁溜~
雞肉其實唔太入味,應該係燒完再加番D汁~ 
不過難得雞肉無咩雪味 (近年怕出街食雞的原因) 

今次唯一的新野,印式咸煎餅 (左) 
不過感覺麻麻,無咩特別,又實

牛油NAAN 軟身好多,係多左少少油囉~


是晚見到有成團印度人黎用餐,唔知係咪旅行團
不過佢地係食BUFFET 形式~ 見佢地都食得幾開心,我做呢度既菜應該都真係幾正宗~ 

另外有一枱是內地旅客

想講既係~
成團印度人都無個枱內地旅客咁嘈囉~


正宗印度餐廳
Surya Restaurant
尖沙咀麼地道48號麗東大廈地庫
tel :2366-9902/2311-5961
如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com







留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】