「蜜蜜」雙重滋潤體驗優惠 ~ Vaseline® X Noah Castella


秋冬季節又黎啦~
係時候要滋潤下自己~

今次就有呢兩盒外內滋潤妙品



第一盒,當然是長伴我手袋的

Vaseline 
深層滋養護唇霜



Vaseline
蜂蜜味深層滋養護唇霜
Vaseline Lip Therapy Queen Bee


一打開,已經聞到好SWEET 的蜂蜜味啦~


蘊含凡士林經典的Petroleum Jelly(花士苓),色澤是透明的,帶D亮澤~
最鐘意Vaseline 的大扁盒設計,可以成個嘴印落去搽,唔使整污糟隻手~XD 


搽上面好似搽左LIP GLOSS 感,不過係好甜蜜的LIP GLOSS 
為雙唇添上一層薄薄的蜂蜜香味保護膜,阻隔乾燥空氣,
鎖住水分同時防止水分流失,紓緩唇部乾燥、龜裂及爆拆等問題,
瞬間急救及修護嚴重爆拆的雙唇~
當然,佢滋潤得黎又唔會好似平時既凡士林咁厚身同立~質感輕盈好多~

家裏男人唔嗜甜的,可以用呢款 

凡士林蘆薈深層滋潤護唇霜
Vaseline Lip Therapy Aloe Vera


蘊含99%凡士林經典的Petroleum Jelly(花士苓)成分,能急救及修護爆拆的雙唇,
迅速紓緩唇部乾燥和龜裂的現象~

 

幫佢軟化粗糙的嘴皮,鍚你時都唔會嚡十十啦~
而且配合蘆薈成份,可作曬後護唇之用。夏天去完沙灘,戶外活動後記得都要搽佢呀~


我一打開個盒,阿囡已經搶走左呢盒~--->

凡士林玫瑰深層滋潤護唇霜
Vaseline Lip Therapy Rosy


因為呢款玫瑰護唇膏係有淡淡的紅色~
加上有大馬士革玫瑰花油及甜杏仁油,有淡淡的玫瑰香味~
女仔嘛,就係貪靚,我估呢個都係天性


搽上嘴後有少少似搽左唇膏咁
我個囡出親街前都要搽下,仲要放埋入手袋帶出街添~

其實都好架~呢款護唇膏同樣含99%凡士林經典的Petroleum Jelly(花士苓),
唔怕佢秋冬嘴仔爆拆啦~
當然,仲可以可以急救及修護嚴重爆拆的雙唇~


滋潤完個嘴仔,就當然要滋潤下內在啦~
講緊既係

Vaseline 於今個秋冬將滋潤甜蜜double up!
10月3日至11月8日期間,
於指定商戶*內購買Vaseline蜂蜜味深層滋養護唇霜2件,
每周首50名憑電子單據成功登記之消費者,
即可以秋冬限定價HK$30換購台灣人氣半熟蛋糕專門店
Noah Castella 諾亞的蜂蜜半熟蛋糕乙個(原價HK$75)


阿囡見到個蛋糕真係超開心,仲當正係佢生日咁~


因為爸爸真係預備左個特別驚喜俾佢呀~XD 

浪漫到呢~ 真係上輩子的情人呀~


 但點解我呢個今輩子既情人 無既 ~ T.T

唯有食番個蛋糕自我滋潤下無咁DRY 啦~ 

半熟蛋糕 係最近的HOT ITEM AR~
不過我都係第一次食咋~(真係多謝VASELINE) 
我跟住官方指示,放左係室溫半個鐘
切開後都仲係蛋糕一個,不過食入口就食到超濃郁的蜂蜜味~ 


第朝我將半個放入去微波爐去叮左幾十秒,真係唔同哂~ 
D蜂蜜真係流出黎架~ 

大家千萬唔好錯過呢個優惠呀~
去到11月8號架咋~

想知多D詳情,可以CLICK 入 Vaseline 的FACEBOOK睇下架~


*指定VASELINE商戶包括: 各大萬寧、屈臣氏、百佳、惠康、AEON、莎莎及千色Citistore

以上產品由PR提供~

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】