Fresh line ~ Fresh life


美麗華商場,曾經有排成日行,因為個度既IT 好大好好行
不過當IT 開到成街都係既時候
其實已經無咩特別會吸引我去行啦~

估唔到係呢D咁大到的商場度,竟然都有呢D小店
賣的是來自世界各地唔同品牌的天然護膚品

當中好多都係我第一次聽,不過都係以天然有機為宗旨的護膚化妝品牌


而當中我最熟悉的,就有呢個來自希臘的品牌
FRESH LINE

好似一盒盒雪糕既,其實係新鮮的面膜黎,亦是最近很流行的
真係好似買雪糕咁一盒仔盒仔買返去用架~

仲有呢D好似冬甩咁靚的,其實係FRESH LINE 的天然皂黎~
當然,仲有RESH LINE 好HIT 的BODYCARE 同BODY MIST

FRESH LINE 除左有以唔同天然產物的針對性護膚品


佢以加入天然成份的番梘更各為人熟悉
唔單止外表吸引,內裏都以天然為主~適合一家大細使用架~


不過,今日我無買番梘,而係帶左佢回家

FreshLine SOS急救煥膚粉

HERMES Powder Skin Polisher for blackheads and blemishes


呢盒我覺得其實是一盒去死皮角質層的清潔產品~


成份有綠泥,茶樹油、紫錐菊、亞麻子油、大蒜、柳蘭、檸檬、桉樹油、楝樹油、百果香油、玉米粉、燕麥粉及燕麥糊等,全部都係天然的產品~

打開後其實是一D粉狀,內有好多一粒粒,應該是燕麥片~ 


附盒附送一隻小小的量杯
每次先加5 ML的粉,再加水至10ML 變成糊狀
(話說,我一直都以為呢個係DEEP CLEANSING MASK 
直到佢加完水後變成糊狀,我仲估自己重手得滯,加得太多水添~ @@


其實呢,佢係用黎洗面架,真係白痴的我~HAHA
先整濕塊,再將D糊仔放上面,打圈咁按摩
額頭,鼻翼,鼻頭呢D污糟位就磨多幾下啦~
D燕麥片會慢慢變到爛爛地~

好多時我地用既磨砂產品內含的磨砂粒子係分解唔到,對地球會造成負擔架
而呢個以天然燕麥片做磨砂的產品就可以完全分解,為地球環保出一份力~


就是幾下手勢,滿面的油光都即刻洗哂
塊面仲變得白滑左勁多~
果然是SOS 的良品呀~



SOS 急救煥膚粉每星期敷一至兩次的面膜,尤其是粉刺及油性肌膚人士可按需要增加次數
不過因為感覺都幾天然,洗完面後塊面都無任何刺激性。 我都隔3-5日就用一次
甚至有時只會局部用係T字位,下巴呢D暗啞位
後來用多左,都已經唔使再用量杯,倒少少加水就按摩
因為其實係天然野,少少差異其實問題不太~

特別推介俾一D皮膚薄或敏感人仕,如果想煥膚去死皮,又怕醫學產品太刺激
不妨試下呢D古老的純天然配方呀~

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】