皇后要下廚~~Queen's Kitchen


最近大家都好鐘意入廚,講緊既係去上堂學煮野食
不過通常都係整下蛋糕,整下餅仔
完成品呢,就拎回家食啦~

如果學煮個餸,拎到回家都凍哂啦~
不如即場KO 佢會唔會仲開心呢?


今日我呢個十指不沾陽春水的皇后就去QUEEN'S KITCHEN
上呢個 "5 sense of Thai " 的課程,學 整泰菜~
呢度同平時學煮野食既地方唔同既就係, 平時學煮既食既地方都比較細,
得張枱,坐都無得坐下呀~
而Queen's Kitchen 就好設想週到,在廚房2邊怖置左尼D咁 高貴的 HIGH TABLE 
等大家煮完可以坐係咁靚既環境下同D FD 一齊吹水,食番頭先自己親自下廚的成果~
仲可以飲番兩啖紅酒黎個FIND DINNER 添~ 

早前TBB 既港生活,港享受都有介紹過呢間 Queen's Kitchen 架
可想而知呢度絕對是享受人生的地方

皇后下廚,當然要有番咁上下先出手啦~XD


當然,有星級的廚房又點可以無星級導師 

Joanna Em-On Fu, 一個土生土長的泰國華僑,家族是泰國皇室指定供應商。所以佢對泰國各地食物文化口味都有深入認識,本身除有很資深入廚經驗,亦非常熱愛烹飪,所以開設左呢間Queen's Kitchen, 希望將泰國的飲食文化帶到黎香港


呢度的材料新鮮,成車既調味品更是前所未見的震撼,好想推走呢車調味料回家呀~HAHA

今日JOANNA 老師會教我地整3個菜

第一個就是我最LIKE既 海鮮Pad Thai
即係泰式海鮮炒河粉 (呢個基本上係我每次食泰國野必食架~ : ) 
不過今次就由我自己整~XD
其實Queen's Kitchen 已經好貼心咁既D材料分好哂~
睇完JOANNA 老師的示範後,我地就各自修行啦~


真係我炒架,無花無假~ 係咪有D功架呢~HAHA


話咁快,我的成品出場啦~ 
唔止賣相見得人,味道真係超好架~ 
個河粉好彈牙,以我呢個新身黎炒都唔會炒到一PAT~
又唔會炒到碎濕濕~

死啦,以後仲點出街食泰式炒河呀~  XD


如果唔想食炒,仲可以自己去淥個湯河
有唔同配菜,唔同配料可以自己點整都得~
呢碗咁靚既,就係JOANNA 老師親自整俾阿囡架~  佢真係好鍚阿囡呀~
飲左啖湯,已經好有飛去泰國既衝動呀~ 


其實除左自己煮個D外,Queen's Kitchen 仲預先整左唔少泰式沙律係度


花形個個係泰國一個民間食法,每樣拎一粒放哂入口,不過當中有姜,辣椒等等,要頂得順先好呀~XD 

呢度的飲品都唔係平時個D普通野架~
有香茅配蜂蜜,有桂圖,木敦果,班蘭葉,係咪好新奇呢?
而且仲好健康有益添~
仲要係...........................任飲~ 


仲有好多豬肉碎,泰式雞的預製菜式俾大家食
阿囡當然最愛食雞翼啦~
真係食到你唔食呀~


食到咁上下,我地又學下野先~

今次又係整我既至愛~泰式沙律
見到呢個擺設,真係未食已流口水~ 
JOANNA 話呢個係泰國皇室的設計黎架~ 唔怪得咁靚啦~


JOANNA 除左整一個平時都有得食既Som Yum 青木瓜沙律外
仲整左一個平時唔識食的 泰北風味 醃蟹沙律~ 
真係成隻 醃蟹掉落去盅爛佢~
不過呢,個陣蟹腥味真係唔係人人頂到~
泰北的味道太特別啦~ 

我都係鐘意食番青木瓜沙律,皇后就自己盅自己食,公主就睇住皇后做~ T.T 


Kahnom Bluroy 3色丸子
分別有芋頭,南瓜,班蘭汁


煮熟後加上椰汁~ 都未得架~
仲要加番隻蛋係面,咁就大功告成啦~ 


甜品,多多都唔怕啦~ 
仲要係我既大愛 芒果糯米飯~ 
頭先見到個D大過拳頭的芒果, 仲以為係擺設,點知,原來會擺入我個肚架~XD 


JOANNA 幾下手勢,就擺成左呢個咁有熱帶風味的甜品~
當然,仲好好味啦~ 

今晚真係玩得好開心
估唔到我呢個十年唔入廚的皇后媽媽,都可以煮到一D公主食到LAM LAM脷的美食~


開頭都驚煮野食,廚房重地,帶埋公主黎唔係咁方便
但估唔到呢度環境咁靚,公主自己坐係度係咁食,都唔得閒理我~ 
食飽飽仲幫我地影相同自拍~
不知不覺,又大個左了~

今晚呢個“5 sense of Thai” cooking party 真係幾好玩
有得落下廚學煮野食,又可以成班朋友一齊笑下,食下,RELAX 下~ 

諗緊下次約邊班朋友黎再煮過好呢~

Queen's Kitchen 

地址 : 九龍尖沙咀廣東道116-120號海威商業中心16樓
電話 : (852) 2992 0111
傳真 : (852) 2992 0158
電郵 : info@queenskitchen.com.hk

以上活動由PR 邀請

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】