HEA 在官塘的星期六 ~The Hunt Coffee & Roastery

星期六,同阿囡連踏2個興趣班
咁辛苦,大人細路都要食餐好架~

家下住官塘都幾好,開左好多又新又靚又有水準既食肆,唔使下下坐車出去~

呢間野之間係FACEBOOK 見到,今日就去試下啦~


可能係星期六既下午,可能係放緊假既心情
總之一黎度呢度,成個感覺都好夢幻,好似去左旅行咁
無論每一個角落都好似一幅畫~


每個位置都可以拍一組戲~ 


就連一個水杯都咁RELAX~  
如果坐到窗口位,仲正囉~ (下次我一定要坐 ~~~~~~~) 

呢間主打係咖啡,諗左好耐都諗唔到俾囡飲乜

店主推介..........................青瓜汁 
我諗左好耐, 因為阿囡唔食菜,唔食青瓜架~ 
最後, 一於試一試佢~
HKD 46


扁扁平平既水杯好得意呀,中間仲有個窿穿飲筒添~
唔知係咪個水杯得意,定青瓜汁好清香清甜, 阿囡竟然~........................飲哂~
我感動到呢~ 平時叫佢食粒菜都難架~ T.T 

CHEESE AND TOMATO LOLLIPOP
HKD 32


呢個, 又係我一廂情願,諗住芝士阿囡食, 加粒蕃茄仔, 仲叫得LOLLIPOP,  佢應該都食啦~
點知, 失敗了, 因為佢話上面有菜~ (綠色一條條個D) ...........%@$^@^@R@$
於是,我一個人KO了,芝士軟軟,味唔算太濃~ 配合酸酸甜的沙律醋汁,很開胃,食哂2串都無問題~ 

叫左個邪惡的小朋友餐
就係漢堡包加薯條~ XD 
HKD 158


薯條係粗薯,好香脆, 雖然有少少辣味粉,但阿囡照食無話辣囉~

漢堡嘛,飽皮香脆,漢堡扒好JUICY~ 應該係自家製的吧~~


我就叫左個春雞~ 
HKD 138
真係好細隻~ 肉質嫩到不得了
而且醃製過,香草的味道入哂落雞肉度~
阿囡食食下漢堡都走黎同我爭食~@@


見阿囡飲哂杯青瓜汁,我就可以叫番杯COFFEE啦~

叫左我既FLAT WHITE~
HKD 38 


隻杯既藍真係好靚呀~ 好似某品牌出品咁~XD 
咖啡唔算大杯,可能係FLAT WHITE 關係,啡味唔算突出~

本黎呢, 已經飽到咩咁
個女死要食甜品~@@

叫左個 crème brûlée
HKD 58


WELL, 淨係見到個兜都已經甜到唔使食啦~HAHA 
crème brûlée 唔太甜,蛋亦做得幾滑~

基本上呢度幾好坐,成個感覺好RELAX~星期六下午黎唔算好多人
食物同飲品水準都唔差~ 
不過就地點遠左少少囉, 同埋價錢貴左少少囉

點解無TEA SET 架~ >< 

The Hunt Coffee & Roastery
觀塘鴻圖道75號KOHO地下A及B號舖
如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】