提早暑假,投奔初夏~ 小欖充氣水上樂園

烈日當空,最好當然係去玩水啦~ 

今日約左一班同學仔入去小欖玩水
九龍人既我地入小欖其實都好多選擇
交通資料:http://www.bbqbeach.com.hk/index.html#transportation

我地官塘人就揀左坐荃灣VAN 去到葵芳地鐵站巴士 61M
去到警察宿舍呢個站落車,行番轉頭落個斜路就到啦
全程,都係一個鐘車程度~


今日的目的地,小欖充氣水上樂園~ 


充氣水上樂園分時段的

每節票價 (大小同價) :
11:00-13:00: $120
13:30-15:30: $170
16:00-18:00: $170
18:30-20:30: $120
任玩三連節套票:$340

註:如果小朋友矮過100cm 就免費的,但要有成人陪同~
即係100cm 既小朋友只要同一個大人入場,就免費架啦~

俾左錢,會有呢條手帶,可以在同時段內進出
(因為充氣樂園有2邊架,出入都要靠呢個手帶,唔好整唔見呀)


換過泳衣,洗過腳,就可以入去玩啦~ 

細個既小朋友入到去建議可以先去呢個BB池熱下身先~ 
呢度水深只有 30-40CM 度,細細個都唔怕,仲有個BB 滑梯玩~



熱過身後,就可以黎呢個大D既水池,有75-80cm 深 (我囡 110CM 高都可以企度)

呢個池,有唔少預設的吹氣設施俾大家玩,好似呢個可以坐人既充氣飛碟~



可以俾大家當船仔坐,仲可以玩氹氹轉添~



另一個類似香蕉船的都好受小朋友歡迎。



眼見在場都有唔少工作人員會幫助小朋友上船和照顧佢地架~

我地幾個同學仔,當然要一齊坐下船,影下相啦~XD



玩完水池,當然唔可以錯過呢幾個大型的充氣滑梯啦~

滑梯有2成層樓咁高,仲要係勁斜既(我估都差唔多60度~@@)
係咪超高,超斜呢~



不過,小朋友字典入面又點會有個驚字呢~ 一於衝呀,上呀~



我坐係上面望落黎都幾驚下,SIR落黎個下,就連我都覺得離心力很勁呀~
我囡SIR左 2次,已經驚驚地,唔敢再玩 HAHA ~

成人版既滑梯太勁,我地行過隔離,玩小朋友版先~

一黎到,小朋友已經尖叫
因為有小朋友最愛的水池MIX 波波
名符其實波波水池呀~


呢度水唔太深,我囡自己玩都無問題~



呢邊都有幾個唔同既滑梯,不過高度就減半~ 啱小朋友
 我自己覺得斜度都幾斜架,大人玩都有一定既刺激感~


另一邊有2條大鯨魚的充氣滑梯,離遠睇已經好吸晴啦~ 
呢個滑梯無咁斜,但因為不停有人射水,速度都好快~ 
落到黎又有個佈滿波波既水池,小朋友玩完又玩~ 


呢度仲有一個滑水道,可以滑落個池度,有工作人員不停咁射住水~ 
傻女第一次玩,有D論盡添~HAHA ~


另一邊,有一個好大既池,仲有一隻好悠閒既船仔俾大家坐下添~ 



其實,呢度一D都唔簡單,因為呢度有一個超斜超高的充仔滑梯~
眼見,斜度有成80度~@@ 
因為太激了,所以有高度限制 (我囡個D 太細唔玩得啦) 


玩到咁上下,高潮黎啦~
呢度每個時段都有一個水戰時間架
首先,導師會先講解下點樣玩先~ 

 

原來,呢個水戰,就係掉水彈啦~
係咪好爽呢?細個成日係街掉水彈既爸媽,回憶係咪返哂呢~XD



一聲令下,小朋友即刻去攞定水彈應戰~


我都中左幾野流彈,都真係幾應架~@@ 
不過,係好玩的~~ 


玩左2個鐘,大人小朋友都好肚餓
即刻走過隔離既小欖燒烤樂園醫肚啦~XD 


大人小童都一樣價 
平日:HKD 88
星期六/日及假期:HKD 108 
(開爐費 HKD 40) 
100cm 以下又係免費的~ 

呢度都好大呀,玩完過黎都唔怕無位~
 (見唔見到個充氣滑梯呀~XD)

野食方面,呢度既選擇都唔少呀~
而且朋友們都一致俾讚,話味道不錯。


最讚的是,呢度既蔬果/麵包都係免費任攞的, 最啱鐘意食蔬菜燒烤既我呀) 


實在太肚餓,先黎一 ROUND 快熟腸仔/丸丸先啦~
食物唔會雪到成舊雪咁~ 而且見到造型係靚仔既,唔會一PAT PAT~ 


呢度都有個小士多,不過價錢都唔係貴,就算唔記得帶大毛巾,都係30蚊,都幾實惠呀~

任食燒烤每人包一枝水同一罐飲品
就算再買都係8蚊枝,好經濟呀~ 


呢度,無論燒野食定玩水都好過癮,亦抵玩
工作人員又NICE,水上樂園既工作人員仲會同小朋友一齊玩添~ 
每個池之間都鋪左D膠板,唔會跣腳
(當日太曬,個地板有少少辣腳,要抱一抱阿囡行) 
最重要係價錢又唔係貴,小朋友個個玩到唔捨得走


呢個假期,我地打算黎多幾次呀~ 

睇圖好難感受到當時既興奮~
一齊,去片啦~



小欖燒烤樂園

預約電話: 2459 9928
地址: 屯門青山公路小欖段 DD384 LOT253
(鄰近水警宿舍)


以上活動由小欖燒烤樂園邀請

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】