凍凍的GEL 幫你凍住童顏肌~ EJG伊澤靚

最近的韓牌真係無處不在
但曾經那些年,我們也為一些台灣的美妝用品著迷

呢盒MASK 就係我最近天天在用的台灣品

EJG伊澤靚 童顏舒緩冷敷劑 
550ml / HKD 158


話說,我最近做了一個美容療程,本黎效果都好好,但回家敷左個"手信" MASK 後
成塊面就開始痕~ 

呢個時候,我就馬上諗起佢~

佢個名叫做 AGE DEFYING COLD MASK 
見到COLD MASK, 即係有鎮定皮膚既功效啦~ 

這個COLD MASK 以法國金縷梅萃取液、綠藻萃取液、牛蒡、無花果萃取液、橄欖葉萃取液等天然草本配方,
再結合膠原蛋白、保濕因子
除左舒緩肌膚不適外,佢仲可以維持水份、保濕、淨白,使肌膚光滑柔軟, 通暢毛孔以及溫和調理肌膚

最重要係不含西藥, 香料及重金屬
適合作日常護理、調理、日曬後之肌膚使用都可以


COLD MAKS 就似平時的JELLY 狀,打開蓋已經聞到清新的薄荷味~ 


COLD MASK, 無色,搽上手已FEEL到一陣涼意湧至~ 


用法呢,就係先清潔皮膚
再厚厚地敷上呢個COLD MASK
(頭2分鐘要閉上眼晴, 因為COLD MASK 含有薄荷,可能有少少攻眼, 不過我自己就無呢問題)
之後就敷35分鐘     

見到嗎?我的面很敏感呢,都是紅紅的~ 
搽落去一D較乾的位, 例如面頰, 額頭,刺刺的薄荷感更強烈~ 

第一次敷時,因為對厚薄的定義也拿不準,就是均勻地搽在面上吧~
誰不知,35分鐘過後,皮膚較乾的地方把MASK 全吸掉了~@@ 

係真的吸光光沒有錯~

就係說,這個MASK 係真係可以被皮膚吸收呀~

經過35分鐘後,敏感的泛紅全退了
而且皮膚馬上提亮了不少,膚色均勻
就連毛孔都變得干淨,細緻了~ 



最近因為那個手信MASK, 皮膚都變得敏感和缺水痕癢,我差不多隔天就敷一敷這個COLD MASK 
尤其係最近天氣很焗,很悶熱,敷上了這個冰涼MASK, 真係爽爆~ 
走進冷氣房那一刻,整個人都快速涼起來了~
放假的下午,在家敷著這個,冷氣也不用開


還有呀,想效果更好,可以先敷35分鐘,做一個面部護理,再多敷35分鐘呀~ 

敷過後,記得先要化妝棉抺走多餘的面膜,再用溫水沖洗呀
要不然,沖到天荒地老也洗不干淨
不信的話,你可以試試呀~

老實說,我是一個很懶惰敷MASK 的人
但最近,我真的很勤力有在用這個MASK 呀
因為冰冰涼涼的感覺實在太舒服
而且敷完後那種水潤潤的感覺太美妙了




【EJG 伊澤靚 香港代理商】

銷售點: My Princess HK 我的公主
Instagram @myprincessyoyo
微博 @My Princess我的公主 http://weibo.com/myprincesshk


產品由 香港EJG代理提供


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】