大隱隱於市的居酒屋 ~ 花月居酒屋

尖東的希爾頓大廈,唔知幾時開左好多食肆
我同朋友話,係尖東做左咁多年都唔知呢度有2樓同開左咁多食肆
朋友話,呢度以前係夜總會黎架,你當然無黎過啦
(又係喎,白痴左添~~HAHA ) 

其中一間大隱隱於市的,就係呢間開係2樓的居酒屋

花月居酒屋
Hanatsuki Izakaya


整個居酒屋都係以木為主的日式裝修~
一入黎已經見到呢個壽司吧頭~
師傳好努力做緊野呀~  我覺得佢似日本人囉~HAHA ~


是日好早黎到,無乜人,大家都應該仲未收工 
(香港人幾慘呢~) 


平時去開既居酒屋感覺都係細細間
但呢度佔地好大~ 
位同位之間仲好闊落,唔使迫迫下~ 背貼背~ 


牆上的POSTER 加埋播緊既日本音樂,一閃神,真係以為自己去左東京~


唔好講笑,真係好似去左東京咁,因為是日精選...............全部寫日本~@@ 
想食好野,唔識睇,真係要問問店員架~~ 


不過其他推介都有中文既~XD


話明居酒屋,又點會無酒,呢度既酒都好多選擇架~


一開始,當然要食個 靚野先先~

是日精選 SASHIMI 
HKD 290 


呢個Sashimi 亦可以話係季節限定
因為係廚司會按當日有咩新鮮貨返而定~ 

刺身一上枱,嘩,好靚呀,望落塊塊都好有光澤感
直頭係FEEL得到既新鮮~

當日既貨我都比較少食~ 


店員仲教我地食既前後次序添~
首先要食既係淡味既鱸魚,之後可以食其他魚~

鱸魚的味道比較淡,肉質亦較鬆散
金目鯛 好似大眼雞咁,師傳用火槍炙過表皮。肉質較實,味道亦較濃
亦係我最鐘意食的~
鯖魚平時燒就食過,切身就第一次食啦~平時烤既時候,D肉都幾實
但刺身估唔到肉質變得好柔較,而且無烤個陣魚腥味~XD
(魚腥味呢個真係純屬個人感覺啦)  
三文魚就勁厚切同好肥美

食完刺身,當然要黎個居酒屋必食 ~ 羽手~
芝麻雞翼
HKD 48 


雞翼,好少話難食,但好食亦唔係咁易
呢間既雞翼就真係好有水準
皮係薄薄一層,但勁脆~

炸過後的肉質仍然很JUICY
入面既肉亦有醃過既味道,唔係淡而無味~ 

拖羅蓉細卷
HKD 75 


開頭以為真係細卷

但估唔到,有咁多拖羅蓉呀~ 
真係同D細卷一樣咁厚~ 

而且,係堅蓉,點解可以打到咁幼滑架~ 


每食一啖蓉入口,都感覺到佢正在舌尖上溶化,滿口魚香~ 真係唔捨得吞落肚~@@ 

食完軟,再黎個脆
炸雞軟骨
HKD 46

平時食雞軟骨,都會食到好攰,因為一黎有D真係堅細粒
二黎會炸到好硬好實


呢度既雞軟骨真係寧舍唔同,可以用鬆脆黎形容~
炸粉好薄,軟骨好脆,而且每粒軟骨都好大粒下
真係改寫左我對雞軟骨的觀感架~ 

最後一個清酒煮大蜆
HKD 78

蜆係根據每日既返貨而定
今日就用左沙白~


蜆肉的話,真係好細粒~ 
不過好彩既係都幾鮮甜,而且粒粒都有肉,唔會成堆殼但無肉~ 


我反而鐘意佢既湯底同伴菜  個湯底真係好正,仲有少少清酒味係度,
混埋紫菜同大葸絲一齊食, 我覺得仲吸引過個蜆呀~ 


是日同朋友都唔想飲酒,叫左2個梳打
HKD 40/CUP

紅色的是白桃汁梳化,有好香的桃味
我的乳酸梳打,味道偏淡,唔太酸~ 


2款梳打基本上都唔太甜,味道好輕盈
飲完罪惡感都少D~ HAHA 

平時去居酒屋,都係食串燒,炸物多
估唔到呢度竟然有咁正的刺身食
而且其他食物的水準都好高
相信定有不少回頭客支持~


花月居酒屋
Hanatsuki Izakaya
尖沙咀尖東加連威老道96號希爾頓大廈1樓2A號舖

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com




留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】