智能家居入門 ~ Metalware MW-100 智能電子鎖體驗篇

早前參加了MW-100 的發佈會


仲拎埋個MW-100 回家添~HAHA 

依家,係時候講下實戰篇啦~ 

作為智能家居的一員
外表當然唔可以老老土土啦~

MW-100 的電子鎖比起市面的電子鎖都來得輕巧同纖細~


黑色面板配上銀色的手柄,外表夠哂CYBER FEEL ~ 

就算係門上的窿都唔使開到好大~
對木門的創傷減到最低~ 


平時靜止時,個面板係保持黑色的
只要用手輕觸面板任何一個地方,就會亮起數字的藍燈
呢個時候,只要輸入密碼就可以入屋架啦~
(呢個都係我最常用的開門方法啦) 


另一個方法,當然就係用電話啦~

首先,我地要DOWNLOAD 左 MW MANAGER 呢個APPS 先

之後,就可以用藍芽開到門架啦~ 


只要見到上面個盏燈著左,"得" 一聲,就開到門了~



個APPS 仲可以SEND 個一次性的密碼
透過電話發俾朋友
上你屋企叫佢自己開門啦~XD 



當然, 我地仲可以用智能咭 一嘟開門啦~


仲有,最後的鎖匙開門啦~


以用家角度,呢個電子鎖真係夠哂方便
屋企不論老幼都啱用

以前用鎖匙,阿囡唔夠力開
家下佢都識按密碼或者用拍咭黎開門~ 

而我老公,當然鐘意玩藍芽開門啦~  係咁係屋企玩開門關門~ @@ 

以前試過阿媽唔記得攞鎖匙,我地又返哂工
最後佢同阿囡要係街等到我收工.......
有左呢個APPS, 阿媽就唔使無家可歸了~XD 

當然亦都試過出門倒垃圾鎖左門呢D尷尬野~ 依家裝左呢個密碼鎖就無呢個問題啦~

而且,呢把鎖不論用邊個方法開,都好順暢
咁當然係關乎佢既用料問題
唔會CLICK 下CLICK 下~
不如睇片啦~ 





以千幾蚊既價錢可以有咁先進又咁好玩的家居智能鎖
真係好抵玩又好用呀~

Metalware facebook :


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com




留言

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】