推哂D粉刺出黎~ Neogence 神敷奇肌黑凍膜

對於皮膚薄同敏感既我
真係唔敢用一D磨砂呀,PEELING的深層清潔產品

但事實又真係要深層清潔呀嘛
尤其夏天又熱又濕,好易有油脂塞住毛孔
轉頭就會變成粉刺暗瘡啦~ 

所以呢,我就用一D另類的產品


Neogence 
神敷奇肌黑凍膜
Deep Cleasing Pack
HK$188/370g


呢款由台灣製造的面膜

選用左台灣桂竹竹炭粉,強效吸附油脂污垢,有效深層淨化毛孔污垢及粉刺



配合白柳樹、薏仁、洋甘菊及金縷梅等成分,集保濕、控油、淨白 及舒緩功效


面膜有成370G,好大罐~ 有2個蓋,仲附送一個小勺幫助搽面膜同除面膜~


面膜的質感,好似啫喱狀咁~ 但當然更軟
涼涼地,夏天用一流~ 


唔同角度,見到面膜都似軟膏,好滑易推~ 


至於使用既方法呢

就係卸妝及潔面後,厚敷黑凍膜於肌膚上,待30至40分鐘,
以附送之凍膜捧把面膜刮走,有助把粉刺推出,然後以清水洗 淨,
之後再搽番後續保養品就得架啦~

我就建議用附送的小勺幫助將啫喱面膜了出黎先再搽上面
唔好直接用手去取面膜囉,以免將手上的細菌帶埋落成罐面膜度~@@

厚敷的話,好似呢個程度啦,又唔好厚到一路敷一路流落黎咁貪心囉~ 

係一D特別多油份同暗啞既位,我就會特別搽多D
好似額頭呀,鼻位同下巴


敷既時候,除左有少少涼涼地既感覺外,面頰2邊皮膚較薄既位其實都有凍到少少泛紅
不過洗完面後泛紅就會退~ 所以問題不太,亦唔需要太驚

甚至可以只將產品搽係T ZONE位同下巴呢D重災區都得~

敷完個30分鐘後,連阿女都覺得我白左~
毛孔同皮膚都細緻左~


最重要係佢幫我推左好多粉刺出黎~
見唔見到呢D白色一粒粒既,就係粉刺啦~
只要用黑頭針輕輕刮一刮,就刮走一大埋粉刺
真係勁治癒呀~


睇得唔清楚?將佢變成黑白色,就會見到好多白色粉頭浮哂上黎架啦~


係咪好神奇呢?我都覺得係
以後唔使出盡力去刮呢D粉刺啦~,只要一敷一刮,毛孔即刻乾淨哂~




想輕鬆簡單深層潔潔毛孔,唔使再下下用手唧
唔使下下死磨難磨,只要用啱產品,就可以輕輕鬆鬆解決問題啦~


Neogence依家仲有問答遊戲
參加問答遊戲的讀者有機會贏得Neogence神敷奇肌黑凍膜 370g 乙份(價值HK$188)
活動由8月3日至8月31日,大家可以入呢個網址玩下架~
參加遊戲連結: https://z7a8u.app.goo.gl/Na4t 

全線莎莎有售




是次產品由theZtyle.com/品牌提供

如對產品有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考
如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

Blog Link : The Ztyle *  Beauty Qooza * She.com *  U Beauty *  Beautylife



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】