舒緩濕疹,痕癢的幼兒有機護膚品~ Cherub Rubs 澳洲趣樂

小朋友的護膚品,我一直都好小心
絶對唔會攞大人野俾佢用,而且亦唔會亂買D不知名既產品架~ 
由BB開始到家下咁大個,我都KEEP住用番小朋友既產品
(雖然小朋友產品貴過自己用個D,但鬼叫佢係我個女咩) 

小朋友產品,基本上我只會用2-3個牌子 (睇邊隻有特價先買~XD) 
而其中一款就係
Cherub Rubs 澳洲趣樂
我一直都好推崇天然有機產品,自己既護膚品都會偏向揀天然有機,何況小朋友
澳洲趣樂Cherub Rubs 就係全天然有機的兒童品牌

今次同大家介紹既就係趣樂的三款有機產品 
(除左BB, 小朋友,呢幾款產品仲特別適合濕疹, 敏感人仕架, 就連孕婦都用得架)

全天然紓緩痕癢露  Skin Soothe
全天然護膚膏 Skin Balm
全天然安全沐浴、洗髮露 Baby Safe Hair & Body Wash


沖涼洗頭,每日都做,所以對於沐浴產品特別緊張~

全天然安全沐浴、洗髮露 
Baby Safe Hair & Body Wash



呢款Hair & Body wash 係100%純天然有機認證產品,絕無化學成分
成份都以天然植物, 好似蘆薈、杏脯仁油 、甜杏仁油和葵花籽油 等等
而且呢D植物成份都係有機認證架,產品更係澳洲製造


質地帶少少啡啡黃黃的半透明半GEL 狀
佢既氣味,唔係平時既人工BB 香味,而係好濃烈的草木味~ (內含檸檬精華油、茶樹精華油)
 我就非常鐘意聞呢D大自然既精油氣味
阿女初初用時唔太慣架,話好臭 ,但用用下就習慣左那種草木清香~


呢款沐浴液不含化學泡沫劑,所以唔會好多泡


我就最鐘意佢超易清洗啦,沖幾沖就干淨哂


一黎同小朋友沖涼要快手啦,易沖洗真係好緊要,沖十世都唔干淨,小朋友都不受控啦
二黎阿女依家要自己沖涼啦, 真係怕佢成日沖得唔干淨
所以呢D易沖洗既配方就好啱~

最最最緊要就係不刺激眼睛啦,佢自己洗頭沖涼都搞得掂~


而且佢過水超易,沖幾沖就得唔怕唔干淨 
洗完既頭髮真係柔順左,無咁易打結架~XD


一枝可以徹底清潔肌膚及秀髮, 非常方便又好用

全天然紓緩痕癢露  Skin Soothe



同樣係100%純天然有機認證產品,絕無化學成分
內含薰衣草花水、油菜籽油酸、金縷梅精華、西洋接骨木果精華、蘆薈、杏脯仁油 等等有機認證的天然植物

質地係乳液狀,非常濕潤易推,少少已經可以搽好大地方~ 而且仲好易吸收
味道無沐浴露咁草木,反而帶有少許甜味
而且搽完有少少冰冰湅涷感覺


真心唔明點解小朋友隻腳可以乾到出哂乾紋, 好似老人家~XD 
晚晚就係度叫好痕好痕,立馬搽上呢枝 全天然紓緩痕癢露,痕癢情況馬上得到舒緩~


呢款Skin Soothe 含龍舌蘭精華,可以滋潤與修護乾燥肌膚, 仲含有金盞花精華
可以紓緩任何皮膚痕癢,包括濕疹、汗疹、紅腫或被蚊叮蟲咬痕癢。鎮靜皮膚
雖然我女無濕疹,但有時太乾都會叫痕,加上夏天又多蚊咬,搽呢款全天然紓緩痕癢露就最啱啦~ 

我自己前排都有皮膚敏感,痕癢難當,於是攞黎搽下,冰浸浸,幾舒服,又真係幾WORK 喎


治完標的痕癢,我地就要治本的皮膚啦~
不論濕疹或乾燥皮膚,都要KEEP住水潤先唔會癢架~

全天然護膚膏
Skin Balm


同樣係100%純天然有機認證產品,絕無化學成分
成份有蘆薈、澳洲堅果油、椰子油、蜂蠟、乳木果脂、可可脂等,所以質感較紓緩痕癢露更滋潤


佢既質感係CREAM狀,比紓緩痕癢露更滋潤質感厚身D, 滋潤度更高~


能修護過敏肌膚如尿疹、濕疹、汗疹、皮膚疹、腳跟乾裂、乾燥皮膚等。同時能滋潤補濕肌膚
如果嚴重乾燥,可每小時搽一次令效果更佳

因為質感係CREAM狀,建議係沖完涼後,等皮膚仲有水份時就即刻搽,呢個時候會更易吸引同易推
唔好等皮膚乾哂先搽呀~乾哂既皮膚好似層樹皮咁,阻隔住,更難吸收架


所以每次阿女沖完涼,就即刻叫佢快D搽CREAM啦~ 
呢款CREAM大人都啱用,適用於任何乾裂肌膚、乳頭損裂、面部及敏感處
係一枝FOR BABY & FAMILY 既萬用BALM~

不過呢,阿女話呢套係佢既專用搽搽搽
唔俾我地用,得佢先用得~@@ 


你要既,阿媽咩都俾哂你啦~XD 

更多Cherub Rubs 澳洲趣樂的產品資訊,可以瀏覽以下的網頁

各大連鎖店均有售

是次產品由Cherub Rubs 澳洲趣樂提供
如對產品有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

Blog Link : The Ztyle *  Beauty Qooza * She.com *  U Beauty *  Beautylife

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】