平靚正的家庭式溫暖便當~豬屋日本料理

朋友搬左去大圍田心村 一直都未有機會拜訪
今日終於約左佢食飯~

朋友話呢間鋪超級旺,成日都好多人,一直想試,我當然要捨命陪君子啦~

因為唔想等位,食個早飯,六點幾去到
好彩行早一步咋,下個已經要等
由我地坐入去到走 (八點幾) 都一直滿座同有人等位,超級勁呀~

呢度最出名,應該係呢D便堂,我見好多枱都有點
幾十蚊,又多野食,我地都點番個先~


除左便當,呢度仲有其他日本野食~


有刺身,炸物,拉麵,仲有特長7吋壽司同串燒~
價錢都係幾十蚊,非常街坊價~

朋友叫左呢個三文魚蜆肉味噌湯
雖然湯唔係大大碗,但入面既料就勁多
有成半碗都係料黎,有三文魚/蜆肉.豆腐/紫菜~
湯呈奶白色,魚味濃郁非常~ 飲完暖胃又飽肚~


熊本便當
呢度既便當都係以日本的地方命名,京都,秋田,宮崎....
係咪唔同地方既便當會有唔同特色呢?
我無特別研究呀~不過唔理邊個地方,最緊要好食啦~


便當分左四格,有四款唔同野食
青瓜反卷上埋滿了超多蟹籽


呢個好得意既叫 香炸軟馬蘇里拉芝士片
馬蘇里拉?諗左好耐,我估應該係 Mozzarella ~水牛芝士~XD
就咁睇個外表,無可能估到佢係芝士~水牛芝士的芝士味唔會好濃,
入口香脆,入面係空心架~ 好新奇的一個炸物小食~


炸雞翼,炸得皮脆肉滑,不過外表就黑左少少, 同埋味道有少少偏淡~


呢個便當,最震撼係佢既咖喱飯山,真係成座山咁多,一定夠飽~
而且咖喱係甜甜日本咖喱,我好鐘意食~ 
雖然好飽,但食哂~XD 


因為唔覺意個便當有雞翼,我地仲單點左呢款~

忌廉芝士磨菇釀雞翼


呢個雞翼超好味呀,去左骨,入口釀滿了忌廉芝士磨菇~
多重味覺享受,估唔到磨菇同雞翼都做到朋友喎~


雜錦海鮮拉麵

叫左便當,又想試下佢既拉麵~


海鮮的話,其實係多春魚、元貝和蟹柳
老實說,賣相麻麻~ 一黎碟太大而食物太少
一黎都係黑黑的~ 望落唔太吸引~


那個元貝的話,煎得有D乾,變得有D韌~

反而拉麵就比較正常多了~ 
那個溏心蛋煮了很久,入哂味


麵條亦很有彈性~ 唔會淋PAT PAT~ ~


呢度最大的優點係每款食物上枱都係熱辣辣的
對於食物,熱辣辣已經好好食~ 

同行朋友一路食一路話估唔到呢間鋪細細,食物水準都幾好
而且價錢又實惠,可以做飯堂~XD

溫馨提示,門口仲有少量位可以泊車~

豬屋日本料理
大圍田心街20號雲疊花園4號


文章只屬個人意見,只供參考
如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


Blog Link : The Ztyle *  Beauty Qooza * She.com *  U Beauty *  Beautylife


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】