油頭到腳的護膚品 ~ 日本黑薔薇本鋪純椿油

最近,大家都好鐘意用油
好多品牌都出左好多種油
有搽頭髮,搽面,搽身
但幾十種油係咪有d煩~XD 

如果有一種油可以由頭用到落腳既,你話係咪好正先?

其實呢,係有既~
就係呢枝

KUROBARA TSUBAKI OIL
日本黑薔薇本鋪純椿油



黑薔薇本鋪是一間來自日本的公司,有成90年歷史
而佢自2003年開始已經推出了山茶花的頭髮護理產品,之後一直改良~
而呢枝100%的純生製山茶花油更深受日本女性推祟



咁同其他品牌有咩唔同?


原來市面上好多同類產品都會經過高溫處理,產生反式脂肪酸
反式脂肪,大家一聽都知唔係好野啦~
而且高溫處理仲會破壞左山茶花油的原有結構同滲透力



黑薔薇本鋪就用左「純生製法」,通過活性白土的「吸附過濾精製」技術,
去除當中的非純正物質,實現了0%反式脂肪酸的效果
不論頭髮或肌膚都容易吸收,可以用於全身~

咁好多果實都有油,點解又要用山茶花油先?

原來山茶花油的特性比其他植物油都強
尤其係不易氧化同穩定性都比較高~



講到咁好,但又點用呢?


遠到江戶時代的理髮師已經用呢隻山茶花油幫人扮靚靚啦~
咁我地就由頭開始講起


頭髮方面,可以分為日常/重點/濕/乾髮的不同處理


日常護理,可以當做護髮素架
洗髮水後,將3-43到4滴純山茶花油倒在熱水裏
然後我會將D頭尾浸落去 (唔好浸到頭皮呀)

頭頂方面 可以將D加左油既水搽落去 
唔使沖水,就咁吹乾就得架啦~

KEEP 住做,可以防止同改善毛燥感架

我用左3日,頭髮既毛燥感已經大有改善啦~ 

重點護理方面,可以一個月2次
將山茶花油倒在掌心,塗抺係半乾的頭髮上,
可重點塗抺係受損髮絲的位置,之後以風筒吹乾
可以修補及預防頭髮乾旱開叉架



如果有頭皮痕癢或頭屑的問題,可以係頭髮全乾的狀態下,
用山茶花油黎按摩頭部,再加40度熱既毛巾包住焗15分鐘,
之後洗淨,就可以溫和潔淨頭皮污垢,去屑止癢
每星期做一次就得啦
我就暫時無呢個問題,所以都未試到
如果大家試過,可以告知我效果呀


至於臉方面的用法都有好多呀~
最基本的用法,就係爽膚水後,再塗係面上
(面上留有少少水份或混合爽膚水再塗,加強保濕的功能)


基本上呢隻油好清爽,搽完後會感覺面部有光澤感,但又唔係油淋淋既感覺
冬天用,簡直不得了~
夏天,建議可以夜晚洗面後用,可以緊鎖水份,成晚吹住冷氣都無問題啦~
官網話仲可以有紫外線防護,防止斑點,雀斑。



而面部既特別護理
就係可以做面膜啦~XD

潔面後,取少量山茶花油塗勻全面,用再加熱至40度既毛巾敷係面約10分鐘
毛巾的話,建議唔好揀太厚,會透唔到氣~XD
亦唔好貪心加得太熱,會灼傷皮膚架


敷完之後,真係有"嘩"一聲的感覺
面部有毛巾的熱力,循環真係快左,面部好滑之餘仲好有光澤~
呢個特別面膜唔使成日做,一個月一次或2次就夠架啦~

除左護理,呢枝山茶花油仲可以用黎清潔,,,,甚至落妝~
清潔的話,可以係潔面泡上加少少山茶花油,溶解潛藏的污垢

卸妝都得?我又要試試先~

手上的係一D平時用的妝物
有粉底,防水眼線筆,防水眼線液同超紅唇膏
落左油後輕按幾下,粉底,防水眼線筆同超紅唇膏都甩左九成
但防水眼線液點解唔甩架~@@ 


正當我好失望之際,諗住攞出化妝棉加水抺走D油
估唔到,真係一抺即走~乾淨到無朋友~條眼線咁就抺走左了~HAHA


至於身體護理方面,只要係沖完涼,身體仲有少少濕潤既時候塗上山茶花油就得




特別可以重點針對頸,肩,手踭位,跟踭位呢D容易乾燥的地方加以按摩
每星期搽一次就夠架啦~ (最啱我呢D懶人~XD) 




我最鐘意呢枝山茶花油無咩味道,唔會有陣油O翕味
(有試過DIY髮尾油,俾我囡話好臭~@@ ) 
而且佢的質感好清爽,搽落身或面都無咩油淋淋既感覺
前一晚搽係頭髮,第朝起身頭髮依然清爽,唔會笠痴痴~
最驚喜係佢既卸妝效果,真係估佢唔到呀~

呢枝山茶花油依家已經長駐係我沖涼房啦
沖涼完可以一枝油由頭搽到落腳,非常簡單又方便
唔使再放咁多枝野啦~

銷售點:莎莎、CitySuper 、Log-on 、APITA 、UNY 、PIAGO有售 
查詢電話: (852) 2690 5220


是次產品及資料由公關公司提供


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】