全球首創醫學抗污精華~ CSS 幹細胞亮澤抗污精華

每日,我地既皮膚都長時間接觸紫外線、電磁波、輻射,馬路廢氣以及微小的污染物粒子
呢D污染物容易進入毛孔中,加快肌膚衰老,膚色變得暗啞,增加敏感泛紅浮現。

外在既世界我地好難立刻改變
唯有自己做多D去保護自己

Cosmetic Skin Solutions 
Anti-polluction serum 30 ml
幹細胞亮澤抗污精華 30ml



Cosmetic Skin Solutions抗污精華素係一枝全球首創醫學抗污產品

內含取得四大專利成份和甲殼素
有助亮澤、排毒、美白,有效降紅和復修受損 DNA
尤其適合極敏感皮膚使用,即係我~XD 



四大專利成份包括有


RESISTEM™心葉毬花幹細胞植物萃取
Resistem™ 能針對最深層受損的肌膚做保濕緊實的強化。
並幫助肌膚抵擋外在環境汙染而造成的傷害,
實驗證明RESISTEM可快速令皮膚透明感大增,並減褪泛紅

Marrubium vulgare™ 苦薄荷提取物
為有機栽種在阿爾卑斯山脈上的稀有高山植物,能保護肌膚, 避免UV照射後的發炎反應。



Buddleja davidii stem cells™ 大葉醉魚草萃取液
保護肌膚免受紫外線傷害、預防光老化及發炎、預防膠原蛋白流失,促進肌膚自我修復。


EGF表皮生長因子
有助激活細胞組織自我更生及修復,有效修復受損 DNA。促進皮膚細胞的分裂和生長

另外,再加入甲殼素(Chitosan),可以在肌膚表面形成一層保護膜,
具高度的抗菌功效,有助抵抗細菌的侵襲



精華係泵裝設計

用的方法好簡單,早晚洗面同爽膚水後,滴5-6滴均勻咁搽係面同頸就得~


精華的感覺非常水潤, 無色,聞落有好輕微的醫學美容產品獨有的酸味
但搽落面就唔覺有味~


而且佢有極絲滑的感覺,搽上面後會覺整埋面都滑溜溜的~

非常易推,搽的時候可以稍加按摩提拉幫助吸收呀~


用左2個星期,我面上的皮膚真係有大大的改善

尤其係泛紅位,真係淡左好多呀~ 而且整體膚質都幼滑左


呢款CSS 幹細胞亮澤抗污精華任何皮膚都用得
特別係特敏感皮膚,好似我咁,都無問題架
搽上面後無任何刺痛,發熱或不適的感覺,
雖然係醫學品牌產品,但性質極度溫和



如果想有更佳的效果,可以配合埋CSS的B5精華一齊用,加強保濕效果
又或官方建議 維他命C + E SERUM,增強抗氧化功能


地球污染問題日益嚴重,已經開始殺埋身
我地除左要好好保護自己之外,都要多D保護地球~ 
環保做得好,環境都好D,大家都住得開心D啦~ 


Cosmetic Skin Solutions 小資料

美國著名護膚品廠, 集合多年的臨床測試和研究,選取最優質的成份。
高度純化元素和最有效的濃度,一直為醫院同醫生研製多種醫學護膚品牌多年。
由美國FDA 註冊的實驗室設備製造,受最嚴格的監控。
無Paraben防腐劑也沒有進行任何動物測試。
配方低刺激性不致敏,不致粉刺。
全線產品以醫學及天然成份為主, 無防腐劑paraben,添加植物萃取

購買地點
醫學美容中心 & 診所

以上產品及資料由Salala Beauty 提供


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】