叉走浮腫面,還自己一個靚樣~ Yinensis有機活細胞經絡瘦面 (五次後報告)

有記得嗎?



早前去左Yinensis 然淙養生文化館
做一個為期5次的磁叉療程

有機活細胞經絡瘦面

根據番療程的要求,開始時最好每個星期都黎叉一叉
(等經絡通左就可以2-3星期先叉一次做保養)

今次我真的好勤力架,跟住指示,每個星期都去做一次

療程的過程前文已經提過啦

今次主要集中講下感受同效果

每次療程,美容師都會細心咁幫我按摩/開穴位/敷MASK
就連我個嘴要開窿敷,佢第二次做都已經記得了


對比起開始時,你會慢慢開始覺得冤痛的感覺會減退
第二次做,已經無第一次咁刺激


尤其係D結節位,第一次推磁叉時,真係FEEL到成塊面都係CLICK 住 CLICK 住
做到第4次時,CLICK 的感覺少左好多 
磁叉都推順左好多。

當然,又唔會咁快無哂
都明既,因為塞左咁多年既野又點可能幾次清哂
而且,磁叉係自然野,推鬆後都要靠自身的循環黎排毒袪水腫
從而提升面部輪廓,幫助血液循環,改善暗啞面色

經過五次的基本療程後,最明顥係覺得面部的肌肉緊緻左
而且朝早起身都無咁浮腫

而且最神奇係塊面比平時溫暖左
無咁凍冰冰,可能就係血液循環好左~XD 

最重要的一點,就係安全和溫和
最近我的皮膚都在敏感中,很多儀器的TREATMENT都不敢做了
但呢個有機活細胞經絡瘦面的磁叉療程
以人手配合按摩油,無入侵性,無刺激性,亦無任何副作用
所以呢段時間,我都好放心咁繼續做磁叉~


成個療程,美容師都好專心同我做,除非我同佢傾計啦~XD 
咁又真係,傾傾下,已經同佢做左好朋友
每次上黎做按摩都好似見個FD咁
分享下每個星期的樂事

而且做左咁多次,不論美容師,出面的櫃枱職員
都完全無同我SELL過任何野
做既過程固然無,做完後都只係再約下次

另一樣我想讚的係,呢度既預約真心好
唔會成日都約唔到
(JOIN COURSE 最怕呢樣呀) 

我多數係平時放工時間或星期六去做,好多時都預約到

之前,我真係好少影相
覺得上鏡後成個人好似發水麵包咁浮浮腫腫~@@ 
但做完呢個TREATMENT 後,真係成個輪廓SHARP 左
就俾大家睇睇我的成果啦~
相片100% REAL, 無經任何修圖處理, 無用任何美顏APPS 架 ~XD




依家同女女去玩,我都好鐘意同佢自拍啦~
唔使下下都係影女啦~XD 


因為太鐘意磁叉既效果
我自費JOIN左個 "無痛通乳腺"
呢個療程唔係想豐胸,而係想疏通經絡,改善乳腺結節和水囊
如果你來經前後個胸都會痛到癲,記得留意我之後的分享啦~

Yinensis 然淙養生文化館
觀塘新店 
觀塘成業街6號泓富廣場10樓1008室
預約電話: 3152 2355
Whatsapp: 9713 1152


是次服務由公關公司提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】