食到番本既放題~


很久沒有到旺角的地方食日式放題

都要數以年計了。
當時的日式放題,不是食物質素差,就是永世不上菜
時間夠了,肚子還未飽~

不過和朋友相聚,選址了這間
番本。日式放題

打破了我對旺角日式放題偏見了~

這個位於旺角和太子交界的日式放題
位置在3樓,沒有升降機,要一層層的搭扶手電梯上到3樓~ 

不過整個3樓全層都係,地方好大呀
雖然地方大,但也坐滿人,相信這裏的質素有一定保證呀~

不知道"番本" 有沒有分店,但連紙巾和濕紙巾,ORDER 紙都印上私家LOGO, 很有心


當中的點菜紙由A到G 不止,還有火煱和飲品,選擇超多的。

食日本料理,我都幾愛食前菜
這裏的黑松露沙律和漬蘿蔔都超好味的
反而螺頭和中華沙律似來貨,質素較低

\

之後,當然就到主角刺身和壽司出場啦~

呢個真係好SURPRISE 呀

刺身係成盆上的,全部厚切,還很新鮮呢~ 完全無雪味
亦都無成舊冰咁既刺身。

不過三文魚,吞拿魚都有少少根。
反而我推介貝殼類的各種海鮮,全部都好鮮味又爽口
最重要係,呢度既份量只係FOR 我地三個女仔咋
一D都唔會因人數而減少,我地寫幾多件,就幾多件~仲無漏單添~

最鐘意係壽司既飯全部都係MINI SIZE,唔怕食飯食飽左,又唔怕人浪費食物~

除左主角既刺身同壽司,尼度既熱食都幾好~

呢碟芽菜同羊扒,真係再次ORDER 架
反而牛柳粒係濕煮,同我諗既干炒唔同,我麻麻LIKE 


魚蛋,雞軟骨,芝士年糕呢D 就比較普通,真係純為試下~

天婦羅感覺爭少少,粉比較厚
不過尼2舊天婦羅蕃薯仔,用MINI 蕃薯,超得意
雖然我唔LIKE 食蕃薯無食到,不過見到都覺得好可愛呀~


飲品方面都有唔少選擇,而且選擇都幾新鮮
唔再是可愛,橙汁,而是菊花茶,荔枝水
仲有清酒 (冷/熱) 同梅酒添~

呢杯梅酒真係唔錯,甜甜地易入口~ 



飯後甜品就是各種口味雀巢雪糕
呢隻雀巢雪糕既芝麻味真係唔錯架。

番本定價都要188加一,可以加50蚊升級食D貴野~
不過家下出街閒閒地食餐飯都過啦
而且最鐘意係雖然佢人多,但漏單既情況都好少
而且份量好足,刺身件件厚切,
熱食都好大份,包保食飽。
想在旺角食放題唔使食到一肚氣,可以黎試下呢間


番本日式放題
Banmoto Japanese All You Can Eat Restaurant

旺角西洋菜南街168號3樓全層

如要聯絡本人,請電郵至:smonkichi@hotmail.com

My Blog Link :




留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】