兼備RF + 保濕的雙效療桯,感覺賺翻了~



除左日常家居的皮膚護理,還會定時定候去美容院做番一d更深入的療程
不過皮膚又乾又敏感既我就唔太適合做一d好刺激的入侵式療程
所以平時我都揀一d以保濕,防敏為主的療桯

今日到翹雅醫學美容中心就係做一個雙效的保養療程

RF & 深層保濕、防敏修護療程

翹雅醫學美容中心位於渣甸街,一上地鐵就搵到,地點超級方便的
中心的療程都用上了自家代理的澳洲有機護膚品牌

Askin ORGANIC SOLUTION 


由清潔到護膚到面膜都一應俱全

今日我做的呢個療程除左有平時的保濕功效之外~
仲特別加入左RF 呢部份
而翹雅就用上呢部來自韓國的RF機的~


RF 的功效相信大家都唔陌生


可以幫我地做收緊, 提升, 收毛孔, 去紋, 增新骨膠原......
就係,非常多功效呀~ 

家用的RF 機因為安全問題,能量一般都較細
而由美容中心資深治療師黎操作的RF ,能量大得多,功效也明顯得多~

首先美容師幫我洗面,卸妝後就幫我塗上一層CREAM 做RF的準備~


開始做RF 前,美容師先幫我放一塊鐵片係背,再抓住一個手掣來作對流的


RF 機的機頭慢慢暖和,溫度最高也不超過40度
儀器導頭帶有稍溫,係我面上碌來碌去,非常的舒服
無痛無灼感,亦無任何刺痛不適。其實要扮靚,也不一定要捱痛呀~
碌過20分後,我差點睡左了~~~


之後,美容師幫我塗上了 Askin ORGANIC SOLUTION的精華
並加上按摩,非常的寫意
因為剛完成了RF ,感覺皮膚都吸收力都大增了
精華很快被我吸光光~~


之後,當然要敷番Askin ORGANIC SOLUTION的補水面膜呀~


面膜是非常的透薄和貼面的,而且水潤度十分高
保濕滋潤之餘感覺也很清爽


完成後,美容師更細心地為我搽上 Askin ORGANIC SOLUTION的保護品呢~


剛完成療程的皮膚,是不是有初生肌的感覺呀?
真的非常幼嫩,白滑。而且皮膚水水的,乾紋,暗啞通通消失了~ 


來個前後對比吧,之前因乾燥而敏感泛紅的雙頰也修復了
因缺水而張開的毛孔也統統平伏了,收細了~ 
感覺肌齡馬上年輕不少呢~ 


RF 的收緊和骨膠骨增生功效在療桯後的一星期還會繼續發揮作用呀~
感覺,賺翻了~  

期待呢~ 

翹雅醫學美容

銅鑼灣渣甸街23號 兆基商業中心17樓全層
銅鑼灣港鐵站F 1 出口
https://www.facebook.com/Qualigant/

療程及資料由品牌提供
如對產品有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考

合作.邀稿請電郵至: smonkichi@hotmail.com

Sally Ngai 的分享平台:
Fanpge : www.facebook.com/smonkich

Instagram : https://instagram.com/smonkichi/
Blog Link : The Ztyle * She.com * Cosmo * Elle * U Beauty * Beauty Exchange * Beautylife * Blogspot *

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】