輕鬆無痛還完白滑背肌~ RNC Beauty

夏天,又係背脊要見人既時候
約左朋友去個3日2夜玩水團,但成背都係暗瘡印,著起泳衣好樣衰者
唯有嗱嗱臨去搵人搞搞~

今次去左美麗華商場 RNC Beauty 做Laser去印~


一直都以為美麗華好多食肆,原來呢度仲有咁靚既美容院
環境好大,又舒服又靚,感覺極之高級~


首先係接待處填番個人資料同健康狀況


之後就可以入房做療桯啦

入面比我想像中還要大,眼見有2條巷,數不清的房間~


入到房間,先換過浴衣,再由美容師先觀察我的實際情況才開始做機


今日我做既療程叫做 
1064 碳粉激光美白去印


顧名思義,令日的療程有碳粉同激光啦
激光就係用呢部1064nm波長的Laser 機,
相比起其他波長,1064nm係最能最深入皮膚底層可以對付各種色素,深層斑等等
去斑・嫩膚.美白 的功效架


美容師先幫我清潔背部的外在污垢先~


之後,就幫我搽上碳粉。呢個療程既原理就係利用微碳粒滲入毛孔後,利用激光將碳粉粒子分解,排出多餘及老化的皮脂,疏通堵塞的毛孔。特別適合油脂分泌旺盛的肌膚。


 此外,碳粉激光亦可深入基層細胞,加速新陳代謝,配合抗氧化和防衰老的護膚品,可促進皮層內的膠原蛋白再生,達致嫩膚效果。

美容師幫我搽上一層薄薄的碳粉後就開始激光療程部份啦
激光係下下咁打既,不過原來一D都唔痛,只係FEEL到一下下既DA DA聲,聲有D大但其實無乜太感覺。係有時會聞到D碳粉的燶味囉~haha ~


美容師用激光一下下咁打(紅色個點呀),好仔細咁幫我打哂成個背


無左黑色既位就係用激光已經將碳粉分解左,毛孔都疏通哂~
雖然聞到燶味,但放心,我地既皮膚係完全無事的,一樣咁白滑,一d紅呀,腫呀都唔會有~


話咁快,已經打哂成個背,完成了成個療程啦~
可以見到D暗瘡印已經淡左好多,成個背都光滑左好多
整個激光療程大約要做8-10次 (視番個人情況),但估唔到做一次既效果已經好明顯啦~

依家我可以著一字露肩衫都唔怕再尷尬啦~


依家仲有體驗價$388 (全背)
有興趣立即Inbox 或填寫表格登記預約
網上預約 http://bit.ly/30WBEeB

RNC Beauty


產品及資料由品牌提供
如對產品有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com
Fanpge : www.facebook.com/smonkichi
Instagram : https://instagram.com/smonkichi/


Click below for my sharing platform :

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】