瞬間年輕不是夢~ Megeve beauty & medical centre 隔空無針埋線試做【8效隱形埋線槍】

今年係我同老公的結婚十週年紀念
睇番以前結婚D相,老公話:都無咩變呀~

但事實又點會無變,以前漲卜卜充滿骨膠原的面,隨住年紀越大,皮下脂肪萎縮,彈性降低,下垂,虎紋同淚溝都越黎越深,成個人唔止老左勁多,個樣仲成日都好似好殘咁~

所以今日去到Megeve beauty & medical centre試做一個隔空無針埋線療程【8效隱形埋線槍】
  

我一直都唔敢做一D入侵式既美容療程,所以就揀左今日試做隔空無針埋線

【8效隱形埋線槍】



今日做嘅呢個係【8效隱形埋線槍】
Megeve beauty & medical centre獨有超強隔空無針埋線技術

喺韓國首爾,有9家塑形醫院都會用呢個【8效隱形埋線槍】
成個療程都係無針無創,佢地仲係【2019密點式】輸出,聽介紹話係可以深入皮膚筋腱層。



呢個療程用無針無創專利醫學級能量隱形線去改

做一次隔空無針埋線【8效隱形埋線槍】
就已經可以改善8個位置同問題架~ 包括
~ 面鬆 ~
~ 頸鬆 ~
~ 眼角鬆 ~
~ 腮線鬆 ~
~ 皺紋 ~
~ 雙下巴 ~
~ 毛孔 ~
~ 蘋果肌 ~


係療程前Megeve beauty & medical centre美容顧問先介紹隔空無針埋線【8效隱形埋線槍】
部機既功效
再同我分析埋本身的問題
因為隨住年紀大而膠原骨白流失,令到皮膚向下垂,形成蘋果肌凹陷,虎紋同淚溝既出現
真係越講越傷心呀!

因為今日化左妝既關係,Megeve beauty & medical centre
既美容師好細心咁幫我落妝,連眼睫毛都好細心地幫我卸除呀~


做埋清潔的部份就正式開始進入療程啦~


首先,美容師會為我搽上一層厚厚的GEL作保護~


之後就開始8效隱形埋線槍
過程中美容師由腮位開始向上,以打圈同拉的手法將機頭係我面上滑動
過程好簡單咁,而且感覺亦唔太大,只係腮骨位有好輕微的痺痺地。
其他部份都係完全無咩感覺,好似做緊水份導入機咁咋


美容師話每一個部份都會做3次,但其實我都唔知點計啦
總之佢係我塊面度碌下碌下,唔痛又唔紅


話咁快就做左一邊面。好心急即時起身睇效果
嘩,原來隔空無針埋線【8效隱形埋線槍】效果係咁明顯架~
即時睇到右邊完成【8效隱形埋線槍】後即刻FIRM左同提升左超多呀~
比起左邊,望落有生氣同精神左好多呀~


【8效隱形埋線槍】效果咁好,要快快做埋另一邊面啦~
美容師好細心架,就連下巴,額頭呢D位都好細緻地做埋~
開始做機時又會提示,做既過程中又會問下我既感受,非常窩心



可以見到隔空無針埋線【8效隱形埋線槍】的療程係完全無創架
剛做完【8效隱形埋線槍】既皮膚都無紅無腫亦無任何傷口,完全無需復原期呀。

【8效隱形埋線槍】其中一個功效就係連皮膚都好埋呀~
提起皮膚連毛孔都細左好多,而且望落仲白滑左添~



因為呢D能量大的療程都會刺激到底層皮膚,所以呢個時候敷番個深保層MASK就最吸收啦
而我地做完隔空無針埋線【8效隱形埋線槍】後,就係要勤敷MASK 保濕呀~




睇番個對比圖,真係好似2個人呀
(張相只調左光暗,係原圖直出架)

好明顯見到做完【8效隱形埋線槍】本身凹陷的皮膚已經漲番好多,面上的紋減淡左好多
成個面部提升左,隔住個MON都FEEL到皮膚變得好緊緻,連對眼都向上提升
望落唔止精神左好多,仲後生左添呀~ XD

瞬間年輕不是夢呀~



黎多張近照又怕你呀~

之前搽左粉都見到毛孔呀~ 但試做完隔空無針埋線【8效隱形埋線槍】後毛孔都細埋,望落都覺得滑左好多呀~


做完【8效隱形埋線槍】後我連妝都無化,只係吹下頭就走人

因為皮膚緊緻左又靚左,就算素顏見人都無有怕啦~ 


最後分享一下,做完【8效隱形埋線槍】後,我塊面嘅膠原蛋白會充滿水份同緊緻左冇甘下垂,皮膚又水潤左,輪廓都提升左,望落去冇甘殘、精神左好多,好滿意【8效隱形埋線槍】嘅效果。

顧問亦好細心提我想效果再好啲嘅話,記得療程之後都要做多啲保濕面膜呀!

見到自己做完【8效隱形埋線槍】嘅效果,都即刻推薦有興趣嘅朋友黎megeve beauty & medical centre試下!


立即登記試做【8效隱形埋線槍】:
https://megevebeauty.com/homepage1/8vlift1/



療程及資料由品牌提供
如對產品有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com
Fanpge : www.facebook.com/smonkichi
Instagram : https://instagram.com/smonkichi/


Click below for my sharing platform :



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】