一款MASK 七大功效~ EFG 全效亮肌水潤面膜 Sumire Gel Mask

冬天天氣乾要KEEP住敷MASK
但將凍冰冰的Paper Mask 敷上面,真係要好大勇氣
所以冬天我會選擇一D GEL MASK,起碼無咁凍呀~~~~

EGF 全效亮肌水潤面膜 (升級版 )
Sumire Gel Mask


EFG 全效亮肌水潤面膜有七大功效,包括美白,保濕,抗氧,強化,收斂毛孔,修復抗敏

最近推出了升級版的EFG 全效亮肌水潤面膜
加入全新的3大成份,提升了滋潤性和修復肌膚的功能

馬胎盤精華: 修復受損和老化細胞 
透明質酸: 加速恢復皮膚組織及補濕必備成份 
雪絨花精華: 促進肌膚的自我修護,消炎抗敏

配合埋EGF,可為老化皮膚防皺、去皺、淡斑
除了EGF,仲加入水溶性collagen, 可以抑制水分蒸散,有保濕作用
仲有多種天然成份,包括分解貝殼硬蛋白、加水分解蠶絲、牛蒡根提取物、青瓜提取物、鼠尾草提取物、 聖約翰草、金盞花提取物及西洋唐花草提取物
全面加強保濕、抗氧及抗敏效果




都說日本產品的包裝特別靚
呢盒 Sumire EGF全效亮肌水潤臉膜 包裝好似成本書咁
加上柔和的藍綠色和紙設計包裝,好有書卷氣呀~


見到旁邊有條坑,仲未諗到係乜
阿女已經話,係咪有枝" 匙羹 "架~~ 果然有潛質做Beauty Blogger 呀~ XD


一盒面膜包括有5包 25G 的GEL MASK 同一枝面膜棒
每包面膜都是獨立包裝, 乾淨衛生又保鮮


25g 的份量,足夠我敷成份面有餘了

因為GEL MASK 不含化學防腐劑, 化學香料和色素, 不含紫外線吸收劑, 無矽, 合成聚合物
所以成個GEL 都是透明的,無香味亦無顏色~


使用方法就印在係盒入面~  雖然係全日文, 不過都睇得明啦~
STEP 1 洗乾淨塊面, STEP 2 敷上GEL MASK 等25-30分鐘,STEP 3 沖洗, 塗上護膚品


來啦來啦~ 今次阿女化身美容師幫我敷MASK 呀~XD 


將GEL MASK 厚厚的敷上面後,等25-30分鐘就OK 
係唔係都敷,我當然敷佢30分鐘啦,橫掂GEL 又唔會乾既~XD


GEL MASK 的穩定性不錯,唔會一邊敷一邊跌落黎。
我可以敷住佢繼續洗碗,摺衫
阿女話敷GEL MASK 有個好處,就係敷住都可以食薯片呀~HAHA 笑C我~

以前我成日覺得敷GEL MASK 清潔好煩,要用好多紙巾先抺得走哂D GEL 
但後尾發現自己原來蠢左咁多年
其實敷完後,用面膜棒輕輕刮走多餘的GEL 先再沖洗就易好多啦~ 
當然唔好大力刮啦,會刮傷皮膚呀~ 


無比較無傷害,未敷前的皮膚真係慘不忍睹,好失禮呀~ T.T 
敷完後既皮膚真係立馬變年輕,唔單止毛孔細左,整體皮膚白滑左,膚色均勻左
望落去都緊緻埋呀~ 


我地用數據來說話~

上面係面部既資料
下面係額頭的資料

面部既水份由38% 升到去83%呀, 彈性都由52%升到67%  油份就由25跌到去19%
額頭的水份由14% 升到去50%呀, 彈性都由41%升到55%  油份就由48跌到去32%
睇住D數字真係好治癒呀~ 感覺自己既皮膚水嫩嫩的~XD 
呢款升級版 EGF 全效亮肌水潤面膜較注重係補濕方面, 可以為皮膚帶來大量水份
不過就唔係滋潤型呀~
敷完後建議要馬上塗番D保濕的護膚品,鎖住MASK的精華呀~ 



想了解更多
丸野國際株式會社有限公司(ENC)︰


是次產品由品牌提供
如對產品有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考 
如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com 



Click below for my sharing platform :




留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】