修靚身型 ,1 次瘦3CM ~ MIMA SKIN Legend Pro + 三極刀

 朋友話我好瘦,但鬼鼠肉呢D野真係自己先知
尤其生完小朋友後,個肚皮鬆哂,點減仲係有陀肉係個肚度 (但個胸就瘦到無左 T.T) 
條腰更加係報失左好耐啦。
拎起心肝,去MIMA SKIN 做番個修型療程,希望可以修番靚個身型

位於TIMES SQUARE 後面的MIMA SKIN, 地點非常方便。
一出地鐵站 2分鐘唔使就到~ 

37樓全層加上全落地玻璃,非常舒適的環境
去美容院,也是一樣享受~ 


設有 AI 皮膚分析儀,免費幫客人分析面部皮膚問題,再揀選適合的療程


房間設計都好有藝術感~ 


好鐘意房間咁有意境的燈光設計
唔單止靚,仲令客人係過程中感到好RELAX ~ 


今日做呢個療程係Legend Pro + 三極刀
針對我肚腩既肥肉
係一個訓住瘦,訓住靚既療程
當中的DMA™️強效激活肌肉技術更係FDA認可
針對4層LAYER,收緊肌膚每層LAYERS
幫助我地緊致肌肉同皮膚
獲得各地專科醫生好評及廣泛使用


開機前治療師幫我塗上GEL~ 有潤滑同COOL DOWN 的作用


一邊碌,機頭會發出熱能同有D微電的感覺
D肌肉會有輕微跳下跳下既感覺
治療師解釋呢D能量可以直穿表皮層、真皮層、直達SMAS肌肉筋膜層
幫我地皮膚刺激膠原蛋白增生、激發運動神經元
強化肌肉增加承托力,有即時提升、恢復彈性的功效


整個過程一D都唔辛苦,只係瞓係度俾人碌碌下
FEEL到個機頭熱熱地,D肉會跳跳下,好得意
唔會痛,又唔使郁,話咁快就完成了~


就係咁樣左碌碌,右碌碌。
碌左幾個字,我個肚就瘦左3cm啦~ 
開始時,美容師話我個肚比較實,第一次做既效果未必咁明顯
但唔明顯,都竟然瘦左 3cm ,真係太神奇啦~~~~~~~



MIMA SKIN 提供單次收費,價格透明
Legend Pro + 三極刀 試做價 $600 
依家10月仲有優惠添,用埋消費劵就更抵啦~

快D黎預約體驗下啦:booking.mima.skin


MIMA SKIN

Facebook: MIMASKIN
Instagram:mimaskin.hk
Location:銅鑼灣霎東街11-13號 The Sharp 37樓


療程由品牌提供
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】