轉季開架好物推介

今日收到一個EMAIL, 話我既一篇美容院試用文 (其實都未試添呀) 有誹謗成份, 叫我要DELETED 篇文~
如果你間美容院做得好, 又使咩怕人講
約左人地, 仲要不停打3次電話黎CFM, 但最後去到要我等九個字先有得做~
呢D咁既服務同安排, 真係..................................
咁得閒上網搵人地寫你既野, 不如自己諗下人地話得你啱唔啱仲好啦~


講完D無謂野, 講番D開心野~

推介一下轉季的開架物~

一隻集美白抗皺保濕滋潤多功能於一身的保養品~

韓國LJH Cosmetics全新醫學嫩肌水漾美白系列
Doctor’s Care+ 醫學嫩肌水漾美白精華  醫學嫩肌水漾美白面霜

LJH, 老實講, 真係未見過~
原來個名係三個人既名合埋的, 佢地自己研發醫學美容品牌,於韓國自設皮膚科學研究所,並首創高機能保養品」的概念研發一系列能解決肌膚問題的醫學皮膚保養品,以取代副作用極強的藥物治療。
係韓國已經有十年歷史架啦~

不過放哂D樣係度, 令我諗起D補習天王~HAHA
(最後面個個係我個囡黎, 路過架咋) HAHA

首先 試下呢隻精華
Doctors Care+ 
Whitening Anti-aging Serum
HK$229 / 50ml

功效真係多多, 由美白到抗皺, 保濕, 提升肌膚彈性都得~
仲可以淡到斑添~

設計係泵裝, 我麻麻地LIKE啦, 因為麻麻D好用~HAHA
用到最後會泵唔到~ (個人意見者)


呢隻精華比我想像中杰,  比較厚身, 滋潤度都好高~
唔似平時用開個D 水狀既精華咁~ 

 不過都好易推開, 同埋吸收得都好快~ 


 搽完精華後當然要搽面霜啦~


 醫學嫩肌水漾美白面霜 
Doctors Care+ 
Whitening Anti-aging Cream 
HK$229 / 50mL



呢個樽呢, 真係勁重手, 勁有份量~
睇下個樽同蓋幾厚~ 
拎上手真係唔少野
我估整厚D, 等佢無咁易揮發
(唔好講笑, 好多面霜, 尤其係補濕個D, 往往用一半, 蒸發左三分一, @@)


話明係面霜, 質地都係CREAM狀, 不過一D都唔立, 因為佢完全無油性的~
而且包裝上寫明連MINERAL OIL 都無, 真係用得好放心~
成份同功效方面基本上同精華一樣,只係精華同CREAM既分別~


但面霜既質地好滑, 比精華更滑DO DO, 一推就無哂了~ 

嫩肌, 話咁易啦~


雖然美白淡斑方面未見到實質既功效 (去左D斑,起碼要搽哂成樽啦) 
但補濕度真係超好~
最驚喜就是夜晚搽完,朝早起身依然好清爽
一D都無油鼻同油額~
證明佢既保濕功效真係好好。



作為秋天轉季的開始, 呢枝開架物真係可以推介~

售地點 各大萬寧獨家發售
顧客查詢熱線  2366 2123 
以上資料, 由供應商提供~

如要聯絡本人,請電郵至:smonkichi@hotmail.com


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】