秋冬滋潤氣墊粉~Dr.Jart+ 彈力柔滑氣墊BB霜 SPF30 PA++


早排開始流行氣墊粉
作為BEUATY BLOGGER 的我都有機會試到幾款唔同既氣墊粉

不過, 唔試過唔知, 原來大家都係氣墊粉, 但其實都好唔同~

今日就等我試一試呢款


Dr.Jart+ 

Bounce Beauty Balm SPF30 PA++ 
彈力柔滑氣墊BB霜 SPF30 PA++ 
HKD 296 / 12g

*中性至混合性肌膚亦可使用*

呢款氣墊粉有SPF 30度防曬,最啱我呢D懶人,平時返工搽佢就得啦~唔使另加防曬嘛~


成分及功效: 
• 諾登奧礦泉水 : 保濕、亮白、撫平 
• 高分子透明質酸 : 強效保濕 
• 水解膠原蛋白 : 保濕、活膚、增加彈性 
• 石榴萃取 : 舒緩、調理肌膚、抗氧化 
• 葡萄籽油 : 光澤

最重要係不含防腐劑,焦油色素,礦物油,滑石粉,人造香料,變性乙醇,三乙醇胺,硫酸基表面活性劑,丙二醇, 可以安心使用

今次我試用既係02 LIGHT-MEDIUM 色
有得分色點都好過慢慢等佢調色, 感覺會轉適合個人既膚色嘛~
(好多BB CREAM 都偏白同偏灰的呀~><)

無獨有偶,之前試用的氣墊粉盒都係圓圓的, 
真係成個吹氣既水泡咁~
但今次Dr Jart + 就搽用左圓邊的設計
亦是我很喜歡的設計,感覺較型格嘛~



官方介紹:

嶄新概念「彈力肌膚BB Cream」配方,打造富彈性而透亮的肌膚。質感滋潤的調色霜,有效撫平面上粗大毛孔、遮蓋瑕疵及均勻膚色。此外,SPF30 PA++能對抗有害紫外線,美肌同時修護。用後使疲倦肌膚變得水潤清新,回復亮麗年輕。

打開盒子,發現入面都幾複雜的~HAHA

第一層有個小粉卜,打開後見到有張紙~
呢張紙雖然可以撕走, 不過我都習慣性留低佢~
因為氣墊粉一般水份都比較重
而呢張紙可以密封,減少水份揮發。


打開張紙, 就會見到真身啦~ 獨特彈性網層可以幫助將注入空氣, 同時唔會沾得太多粉底變厚妝~

見到輕輕按壓下去,D粉底會係網既窿窿度走出黎~
但又唔會成PAT 咁~


今次試既02 MEDIUM 色, 我覺得同我既膚色幾配~!

係唔同光線下的效果~


感覺近似膚色,亦都無偏灰同偏白的情況~

Dr Jart+ 的呢個粉卜好奇怪的, 會啜住塊面架
所以每一下都要用印既方法去搽~
唔可以推粉, 應該話根本推唔到~HAHA 
所以上粉時就要俾少少耐性慢慢印下印下~

不過無咁好耐性既, 可以用番普通粉卜都OK架~




感覺Dr Jart+ 的呢款彈力柔滑氣墊BB霜 SPF30 PA++ 質地很順滑,而且質感亦偏厚身
感覺就好似平時搽的粉底一樣。

內含的透明質酸,葡萄籽油,水解膠原蛋白, 可以保濕,提亮皮膚~

搽左上去面色均勻了,而且亦白左少少~ 當然,唔係死白個隻啦~

至於遮瑕度方面,剛好生左粉小暗瘡,用黎遮一遮~!

感覺平滑左少少,遮到七成啦~


至於眼角邊既唔知咩斑,D就淡左D, 但都依然健在~ 
遮瑕度都係七成度~


反而遮黑眼圈既效果好D, 可以減淡到八成~


因為佢似平時粉底,所以搽上後都比較濕潤同有少少反光~
所以我都會搽番碎枌,做番個MATT 既效果~


搽完粉後, 再執番D眼耳口鼻就出得街啦~


整體感覺呢隻Dr Jart+ 質感較厚,同時亦較滋潤,適合係呢D 秋涼既天氣用
如果夏天就會覺得有少少負擔啦~

至於控油方面,T字位既出油情況未能控制到
不過面頰位既妝都KEEP 到一日~
所以最好都係做好T字位的補濕工夫啦~

感謝以上產品由Beautylife 提供
http://www.beautylife.hk/

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com
My Blog Link :








留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】