頭髮危機 の應援~維新烏絲素 (新配方)

3月復活節參加左維特健靈的EVENT~


除左有得玩,有得食,當然仲有深入咁認識左維特健靈的產品


當然,講係無用,試過先最實際~ 
當日我就帶左一系列的維特健靈的新產品回家試用~


防脫髮洗髮水及精華之前就已經介紹左啦~

今次就分享下半部份
維新烏絲素 (新配方)

維新烏絲素其實出左都一段日子啦~
森美更係10年黎的代言人添~ 
森美咁醒目,我當然信佢啦~ 


其實係中醫的角度,頭髮係反映身體的健康~
正如營養唔夠的人,頭髮會黃D,無咁烏黑
長期病患,更會有脫髮問題
所以,頭髮其實都係身體的一個警鐘,話你知身體的狀況~

如果頭髮變白,除左因為衰老之外,其實亦代表你肝腎血氣不足~
例如成日捱更抵夜,飲酒,吸煙等等~


而維特健靈的維新烏絲素就以調理身體為主,
幫你強肝腎,補血氣,調理身體,從而減少白髮的生長。

今次我就帶左三盒回家試~

每盒維特健靈都有GMP認證,用得安心~


對於食西藥,我有D保留,不過中藥又唔同~

中藥對人體又無害,又唔會有副作用~ 


維新烏絲素採用純中藥配方




唔同的中藥可以幫助調理身體,比起食個D 西藥SUPPLEMENT, 我更願意服用中藥配方的維特健靈~



每樽入面有90粒,每日要食三粒,即係一樽食到一個月架啦~

食法呢,可以分開日,午,晚食又得~
一次過食哂又得~ 


而我自己就習慣朝早一次過食3粒~
一黎空肚食中藥其實係吸收得最快~
二黎,分咁多次,我實會唔記得~XD 
三黎,食完仲會飲一大杯水,朝早飲水可以清下腸胃,又可以幫助分解D藥嘛~!

是次試用有3盒咁多,其實係因為頭髮有生長週期架
起碼要服食3個月先開始見到明顯效果架~
(中藥唔同西藥,唔會即時見效,要慢慢固本培元,調理好身體,頭髮自然會好)



食個差唔多一樽半啦~ 
最重要服食後無任何不適,身體各方面亦無任何明顯的反應~ (因為中藥好少有副作用) 

食完第一樽後,睡眠質素真係開始好左D,可以瞓得死D~唔會成日半夜醒~


未食前D白頭髮真係多得驚人~
後尾我把心一橫,染左佢~
染左半個月後,一路KEEP住食,暫時無再有白頭髮生番出黎啦~ YEAH~!! 

我會繼續KEEP住食哂三樽,希望白髮唔會再生出黎啦~

依家買任何維新烏絲系列產品,向店員出示Blogger介紹優惠碼: vhspoffer2016,可獲:
(1) 全單即時扣減$20 
(2) 送維新烏絲洗髮露10ml 
(3) 送烏絲精華液10ml
*優惠期至31 Dec 2016
*優惠只限維特健靈專門店 https://www.vitagreen.com/zh/company/stores 及
維特健靈網上商店 https://www.vitagreen.com/

銷售點:
維新烏絲素 & 維新烏絲精華液銷售點:萬寧、屈臣氏、華潤堂、
維特健靈專門店及各大藥房
維新烏絲防脫洗髮露銷售點:維特健靈專門店


以上產品及資料由公關公司提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com




留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】