瘦小腿~ 即刻得左~JANVA Slim Relax塑身保健療程

雖然我個人細細粒,唔夠一百磅,大家都話我好瘦
正正因為上身瘦,個隻死人腳瓜囊特別礙眼~>< 


可能以前細個有做開運動,又成日行, 腳瓜囊個D已經唔係肉咁簡單
而係變成 .....................肌肉~實到呢~@@
所以當我上身不停地瘦既同時,對腳係無瘦到,亦因此,顯得更肥大~T.T 
既然靠自己唔得,就搵人幫下手先~

今日就去左位於銅鑼灣的JANVA 度搞搞佢~

今次嚟JANVA 就係做一個叫
Slim Relax塑身保健療程

呢個療程簡單D就係拔罐同RF 的混合體~
第一步,以壓縮吸力吸吮底層組織,令組織釋放毒素,啟動淋巴系統,
清除會影響體型線條的血管堵塞

第二步 利用RF深層熱力促進Slim Relax拔罐護理的效果


入到房換好衫就開始做啦~

咪住,做之前要將呢塊鋼皮放係肚皮度,因為RF 射頻要對流的~


其實呢個Slim Relax塑身保健療程係全身都可以做架

不過我今次就揀左最難減既小腿~

開始時,美容師會先幫我既小腿按摩下,鬆下筋先
同時亦幫我搽上一D BODY OIL, 為後繼的療程做準備~


登登登,美容師就係用呢個好似吸盤既吸咀,由大腿一直吸到落小腿~

吸盤的力度其實又唔係好勁,不過一吸到D淋巴位/關節位 都會感到有D痛架~
當然,又未至於痛到想死個隻~


左邊既腳大約吸左15分鐘啦~
明顯見到小腿既線條唔同哂~ 舊腳瓜囊提升左~唔再係一大舊塞哂係中間位~ 


完成唒2隻腳啦~ 點睇?咪好睇左好多囉~ 
成隻腳好似修長左好多咁~XD~
腳瓜囊既肉打散左,提升左,唔再係局部肥大~
而且感到D肉已經無之前咁實,鬆左好多,成對腳都好似輕左好多咁~


再黎睇個數字~ 由32CM 變左31.5CM啦~
只係第一次,已經瘦左0.5CM, 好感動呀~ T.T ~



一星期後既效果圖

右圖舊腳瓜囊依然仲KEEP 到無跌落黎
比起一星期前未做療程時望落真係修長左~


既然效果咁好,我當然要承勝追擊
做多一次啦~

今次一樣係每邊做15分鐘


不過因為第一次時通左D 淋巴,第二次做已經無咁痛
除左關節位仲有DD痛之外,其他地方覺得係舒服多過痛~ 


左腳做完第二次後,WAKAWAKAKA~ 望落又SLIM左呀~

睇番D真實數據先~
未做前: 32cm
第二次完成:31. 3CM


真係每況愈下,我指D數字呀~XD 
開心死我啦~HAHA 

當然,NO PAIN NO GAIN 
我都要將實際情況寫埋

第一次做完,隻腳係堅瘀~ OOO
問過美容師,原因係我本身既淋巴好塞,會出現咁既現象


右圖係第二次做完療程後,已經無第一次咁瘀啦~
因為淋巴通左,所以做個時無咁痛,做完都無瘀
如果KEEP住做,就唔會再有呢D瘀痛既情況出現啦~  


想知多D, 可以瀏覽 JANVA 的網站~

http://www.janva.com.hk/

以上療程及資料由JANVA提供
如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】