去瘡第一步,徹底淨膚~ Hydrafacial


上到黎座落係尖沙咀的Divana Spa 


開左lift 門,開頭以為去錯地方,因為佈滿左好多別緻的木雕,藤器,乾花

仲以為自己去錯左賣泰國擺設既地方~


全室都佈滿薰香~ 


Divana Spa 最主要是以去暗瘡為主
去暗瘡最重要的就係保持底皮膚底層的清潔~

所以我今日就上黎試一試佢既HYDRA FACIAL 

Hydra Facial x TNS 生長因子煥膚療程
首次體驗 HKD 388/60分鐘

HydraFacial為美國研發的抗老淨白換膚技術,採用4重專利科技,
以真空煥膚儀及專利雙向引流技術用真空吸力,加上高速噴射的鋁晶體
真空吸走及磨去多餘的老化角質層
同時注入營養精華和養份。
可同時徹底清潔毛孔油脂雜質,去除表皮老化角質,無痛拔除黑頭粉刺,
並深層滋潤保濕的煥膚法,徹底做到無痛深層清潔及鎖水保濕功效,同時改善多種肌膚問題:
皺紋,肌膚乾燥缺水,老化,黑斑,膚色黯沉不均,暗瘡,黑頭粉刺,油性肌膚,粗厚角質等問題。


首先美容師會幫我地落妝,清潔~
仲會加上按摩手法幫我鬆馳神經添~

呢部就係美國的Hydra Facial 機


機底四個就係不同的美容液~ 會經由噴嘴高速噴到面部~


而呢3個就係不同的噴嘴
分別用作療程的不同步驟~


而開始時,個樽是無水架~ 


之後,美容師就幫我用噴嘴開始做第一療程~
個噴嘴入面會不停有水射到皮膚
一路做時,會感到一下下的吸力~ ~但無痛



吸完出黎既水黑黑灰灰,其實就係我皮膚入面既污垢啦


不過因為時間關係,我只係做左第一個步驟既清潔,無做到之後既生長因子導入

美容師幫我再敷上一個保濕面膜~ 


冰冰涼涼的~ 


敷完後,美容師幫我稍加按摩,幫助吸收~


呢個就係我坐車回家時既皮膚啦~
(素顏,無美圖,無改圖架) 
膚色均勻左,光澤感都提高左唔少~


返到屋企再黎個CLOSE UP,D 黑頭真係唔見哂喎~
皮膚夠干淨,無左D污糟野積住,發炎出瘡瘡既機會都大減啦~

可能我無做最後生長因子護膚的導入,所以之後既皮膚亦有D乾
建議有時間都係做埋個TNS生長因子導入好D~

Divana Spa 地址:尖沙咀金馬倫道12號恆信商業大廈2/F 
預約熱線:(852) 6228 8144 


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】