自已脂肪自己減~ S.O.S. 肽易瘦

市面上減肥產品五花八門
唔同產品都針對唔同既肥胖
(無錯,肥都有分好多隻架)

所以係買減肥藥前要先理解下呢隻減肥藥係用咩原理
同埋會針對咩性質既肥胖~

今次我就試左隻針對都市人成日唔郁既減肥產品

S.O.S. 肽易瘦

都市人生活一般都好繁忙
尤其我呢D在職媽媽,平時返工已經攰,放工仲要繼續湊女
有時公司,朋友又要應酬下
阿囡食唔哂既野又食埋~@@
搞下搞下都儲左唔少脂肪
你同我講去做GYM運動下?咪玩啦,有時間都瞓多2個鐘啦~

日積月累下導致脂肪愈來愈多
而「SOS肽易瘦」就是針對這一點,以減走脂肪為主,
不借排水或排便製造減重假象。


原來脂肪都有分白脂肪同啡色脂肪架喎~
白脂肪就係負責儲落起食埋食埋既肥脂肪
而啡脂肪就係燃燒負責儲存卡路里的白色脂肪

S.O.S 既減肥原理就係「以脂肪瘦脂肪」的反傳統瘦身方案;
利用無污染野生鮭魚胎盤胜肽S.O.P.激活負責燃燒卡路里的瘦脂肪(啡色脂肪)


同時配合全球大熱纖體成分Tonalin C.L.A,令瘦身成效更加顯著。

而我呢D成日坐係度唔郁,儲埋一大堆白色脂肪的人就最啱啦。


S.O.S. 的液態丸是一粒粒好似魚油丸咁既
其實係採用左密鎖式技術,保留活性成分的液體狀態,
到達胃部時迅速釋放,身體更快速吸收~


食法就係建議午餐及晚餐後,以1杯溫水送服

而且更分基本同速效 
「基本食法」適合初次服用人士。每次1粒。
「速效食法」適合想快速瘦身、或腰圍超出標準之人士(女士31寸/男士35寸)。每次食2粒。

我係初次人士,所以都係午/晚飯後食1粒試下先~ 

飯後食有個好處,就係唔會唔記得
好多時要飯前食個D,到食左飯先醒起唔記得食~@@
飯後就唔會呢個問題啦~XD 


經過左2個星期的服用後,效果黎啦~

唔單止條腰有番弧度

最開心係個肚腩既舊肉扁平左好多呀XD 
實左好多,唔再鬆泡泡~

睇番側面,成個人係扁左,無之前咁圓潤


就連前後的弧度都真係大左好多~

數字上,條腰真係瘦左一寸架~ 由26.2吋 減到25.1吋

講緊係只有2個星期咋~仲要係 O 運動下都可以減到,真係堅開心

食左咁耐都無絞肚痛,肚屙或者心跳加速呢D減肥藥現象
因為「SOS肽易瘦」不含中西藥,成分天然無副作用,所以我都好放心食用

官方建議完整療程為3個月
我會繼續食落去,瘦埋我隻象腿先~




有關產品資料可到官方網站瀏覽: http://www.soslim.info/

各大香港及澳門萬寧熱賣

以上產品由公關提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com






留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】