大雅登堂~

身為官塘人,成日都有人問我官塘有咩靚靚地,坐得舒服又好食既餐廳介紹
好食既餐廳唔少,但坐得舒服,可以慢慢享受晚餐既餐廳真係唔多
而登堂就係一間我覺得可以介紹俾朋友既餐廳


登堂住於新開的商場內,設計當然好新同好靚
而且佢佔左全層,地方超級大
一入門口就俾呢個咁大既酒房吸引了,可以有咁大個放酒既地方
呢度有幾大,可想而知


其中一角的酒吧位,個吧頭無限大~


除左大堂外,呢度仲可以包房架,一班朋友坐係VIP房飲住紅酒,暢所欲言,幾咁正



呢度既房間仲有活動板間房,可以隔出大小不同的房間,用黎開PARTY,聚會,搞生日都好啱呀~


仲有呢D 2人談心枱,係咪好浪漫呢~


食物以西式為主,有湯,意粉,PIZZS,扒等等
仲有時令生蠔食



餐牌好似一份報紙,圖文並茂,吸引又易睇~ 

價錢就一般餐廳價錢,適中合理



墨西哥香辣牛肉芝士焗粟米片



呢個粟米片直頭係必點的前菜呀

第一,粟米片超香脆,混入了大量的芝士,非常香濃,肉粒加入了很多香料,其實唔算太辣,香為主。 餐廳見我地有小朋友,好細心咁將肉粒分開上,小朋友都食到,十個讚呀
第二,伴盤的各款調味醬有3款咁多酸忌廉,牛油果醬,蕃茄莎莎
3款都超級好食,我女最愛食那個酸忌廉,配粟米片好夾。
而我則愛食那個蕃茄沙沙,蕃茄粒加入了香草,又清香又鮮甜
油果醬非常幼滑,連少食牛油果的我都愛食呀~
3款前菜為整個前菜加了無限分
第三,佢既份量係超級大份,係估唔到既重量級,用黎送酒食一晚都得

鮮魷魚意大利粉


魷魚好鮮嫩,一D都唔韌,仲好有鮮味
烹調前,待應又好好人咁問我有小朋友,使唔使煮淋D,真係細心到爆呀~

意粉軟硬適中,唔會煮到淋PAT PAT
濃濃的白汁將整條意粉緊緊包裹,每一口都有白汁的濃香

餐廳的另一招牌菜,PIZZA,也是來這裏必點的呀
因為呢度既PIZZA的HAND MADE的

這個黑毛豬芝士PIZZA ,選用了36個月的黑毛豬片,非常甘香

厚厚的芝士內原來暗藏了磨菇和菠蘿,加添了蔬果的清和,中和了芝士的膩~


PIZZA是自家製旳~ PIZZA底係薄薄的,脆脆的,即整即食,非常香口



呢個爆谷朱古力是小朋友的最愛,香香的焦糖朱古力上加上了好看又好味的爆谷
如果爆谷多加幾粒會更開心呢~


我的雜錦水果茶,百香果味非常的濃郁,在水果中透出絲絲的茶味
水果和茶味的比例是八比二,比較偏向水果飲品
雖然沒有很甜,也不會很膩,不過我較喜愛茶味再濃一點~


登堂位於THE WAVE 商場的2樓,乘扶手電梯一直上,看到這光環便是找對了。


登堂 DOWNTOWN
觀塘興業街4號The Wave2樓 

產品及資料由品牌提供
如對產品有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com
Fanpge : www.facebook.com/smonkichi
Instagram : https://instagram.com/smonkichi/

Click below for my sharing platform :


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】